• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
یکشنبه 3 دی 1396
کد مطلب : 2032
+
-

تفاهم نامه همکاری همشهری و آموزش و پرورش

طی نشست مسئولان مؤسسه همشهری و وزارت آموزش وپرورش، تفاهم‌نامه همکاری‌های  مشترک به امضا رسید.

به گزارش همشهری، براساس این تفاهم‌نامه مقرر شد برای توسعه سواد رسانه‌ای و ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت در افکار عمومی، کمیته‌ای مشترک برای تهیه، تولید و انتشار محتوای مناسب، تشکیل و طرفین از ظرفیت‌های مشترک استفاده کنند. 

مرتضی حاجی، مدیرعامل مؤسسه همشهری در این نشست گفت: نقش آموزش و پرورش برای شکل‌دادن به رفتار صحیح اجتماعی در عرصه جامعه بسیار مؤثر است و باید برای مشارکت مردم و خانواده‌ها در امر تعلیم وتربیت فرهنگ‌سازی کرد و از این بابت مؤسسه همشهری همکاری‌های بسیار خوبی را به موجب این تفاهم‌نامه می‌تواند برای تعمیق فرهنگ عمومی و توجه ویژه به آموزش و پرورش ارائه کند.

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش نیز در این نشست ارتقای نگرش خانواده‌ها به مسائل آموزش فرزندان و نیز جایگاه اجتماعی آموزش و پرورش را از دغدغه‌های این وزارتخانه دانست و گفت: یقیناً در این مسیر تولید محتواهای مناسب و جذاب برای گسترش نفوذ آموزش و پرورش در خانواده‌ها بسیار مؤثر خواهد بود. این تفاهم‌نامه به امضای خسرو طالب‌زاده، قائم مقام فرهنگی و مدیرمسئول مؤسسه همشهری و مرتضی نظری، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید