• پنج شنبه 14 تیر 1403
  • الْخَمِيس 27 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 04
سه شنبه 21 شهریور 1402
کد مطلب : 202893
+
-

دروغ‌های خنده‌دار

رسانه‌های ضدانقلاب را اگر ورق بزنیم پر است از دروغ‌های ریز و درشتی که برخی از آنها حتی به کمدی ناخواسته‌ای هم تبدیل شده است. لذا از جهت انبساط خاطر، برخی از این دروغ‌ها را در ادامه می‌خوانید.

بازیگر ستایش به‌جای نرگس محمدی
چندی پیش یکی از اکانت‌های ضدانقلاب تلاش کرد تا با ردیف کردن عکس‌های برخی از هنرمندان و ورزشکاران در کنار هم به‌حساب خود «رهبران ایران» را در یک قاب جمع کند. منتها به جای عکس نرگس محمدی که به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» به 5 سال حبس محکوم شده بود، تصویر نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش را منتشر کرد!

فراخوان برای روز تعطیل
به بهانه سالگرد فوت مهسا امینی ضدانقلاب تلاش می‌کند تا ایجاد آشوب و تشویش اذهان داشته باشد. در این میان دعوت به اعتصاب یکی از راهکارهای منطقی به‌نظر می‌رسد. اما طنز ماجرا آنجاست که فراخوان اعتصاب ضدانقلاب مربوط به روزی است که در ایران تعطیل رسمی است و اساسا کسی قرار نیست سرکار برود که بخواهد اعتصاب بکند.

توفانی توییتری که نسیم هم نبود
سومین خبر طنز اما مربوط است به فراخوانی برای ایجاد توفان توییتری با هشتگی در حمایت از پهلوی. اما کار به جایی رسید که توفان که هیچ حتی نسیمی هم شکل نگرفت و دست آخر اکانت‌های انقلابی برای یادآوری با هشتگ مذکور توییت کردند.

زیارت اربعین دستاورد آمریکا می‌دانند!
اما تیتر این خبر درحالی مخابره می‌شود که مردم در حال دست به‌دست کردن تصاویر پیاده‌روی اربعین در بیش از 100سال گذشته هستند و خاطرات این اتفاق بزرگ جهان را مرور می‌کنند. اما برخی در یک کمدی ناخواسته مدعی هستند که پیاده‌روی اربعین مرهون لطف آمریکایی‌هاست که صدام را بیرون کردند!

درهای بسته کنار فضای باز
سیما ثابت و سامان رسول‌پور از فعالان رسانه‌ای ضدانقلاب در اکانت توییتری خود عکسی منتشر کردند و بالای آن نوشتند که جمهوری اسلامی از ترس خیزش مردم و جمعیت فراوان با قفل و نرده خواسته در قبرستان مهاباد را ببندد و جلوی ورود مردم را بگیرد. اما طنز ماجرا مربوط به آنجایی بود که این افراد مثلا رسانه‌ای زحمت دقت بیشتر و بریدن عکس را هم نکشیدند تا جایی که کاملا مشخص بود در کنار در مثلا بسته شده فضای بازی برای ورود آزادانه مردم وجود دارد و به تعبیری چنین دری برای جلوگیری از ورود خودرو به محوطه مذکور است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید