• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 21 شهریور 1402
کد مطلب : 202884
+
-

جهان‌نما/قدردان مهمان‌نوازی عراقی‌ها هستیم


کلیپ زیبایی در تشکر از مردم عراق در ایام اربعین منتشر شده است؛ مردمی که در این مدت خالصانه در خدمت زائران اربعین بودند. کلیپ به ۵ زبان عربی، فارسی، ترکی، انگلیسی و هندی تولید شده و به‌نظر می‌رسد که انجام چنین کاری بسیار هوشمندانه صورت گرفته است. همزمان با پایان مراسم اربعین هشتگ‌های #نشکرالعراق، #تنکس_عراق و #شکرا_یاخدام_الحسین در فضای مجازی داغ شد.

تظاهرات معلمان اسپانیایی علیه خصوصی‌سازی‌ آموزش

صدها معلم اسپانیایی در خیابان‌های پایتخت این کشور دست به اعتراض و راهپیمایی زدند. معلمان در اعتراض به ‌خصوصی‌سازی‌ آموزش عمومی و شرایط بهتر کار تظاهرات کرده بودند.یکی از معترضان به پرس‌تی‌وی گفت: «ما اینجا از آموزش عمومی دفاع می‌کنیم. این یک خدمت عمومی بسیار مهم است. این، تضمین واقعی برابری شرایط بین بخش‌های مختلف اجتماعی است. »

نورهای عجیب و غریب در آسمان مراکش همزمان با زلزله!

در تصاویر منتشر شده از لحظه وقوع زلزله مرگبار مراکش، نورهای عجیب آبی رنگی در آسمان مشاهده شد. آخرین آمار تلفات این حادثه طبیعی حدود 2500نفر اعلام شده است.تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد همزمان با زلزله مهیب در مراکش نورهای عجیب آبی‌رنگی در آسمان مشاهده شده که پس از آن زلزله شدت بیشتری پیدا می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید