• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 21 شهریور 1402
کد مطلب : 202852
+
-

عدد خبر

640 کلاس درس
برای اجرای طرح جدید «نظام دوری؛ ۳سال دوره دبستان با یک معلم» انتخاب شدند.  «نظام دوری» که مختص دوره اول ابتدایی یعنی پایه‌های اول تا سوم دبستان است، این هدف را دنبال می‌کند که دانش‌آموزان در این 3سال با یک معلم تحصیل کنند و در گام‌های بعدی، اهداف تربیتی مدنظر مدرسه با همراهی خانواده در این دوره سنی محقق شود.

75 درصد
از مطـالــــبـــات حق‌التدریسی‌ها پرداخت شده است. درحال حاضر 26درصد از حقوق معلمان ناشی از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان مصوب مجلس است.

20 درصد
 مستمری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی از شهریور‌ماه امسال افزایش پیدا می‌کند. همچنین خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در اولویت هستند.

8 دوره
جشنواره بازی‌های رایانه‌ای برگزار شده و نهمین دوره آن دی‌ماه امسال پس از ۴سال وقفه در قالب جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر برگزار می‌شود. این جشنواره به‌دلیل شرایط ناشی از همه‌گیری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن طی 4سال برگزار نشد و حالا نهمین دوره آن با عنوان جشنواره بازی‌های رایانه‌‌ای فجر برگزار خواهد شد.

700 مدرسه
 شبانه‌روزی تلویزیون‌دار شدند. به‌گفته حمید یزدانی، مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش، برای آموزش دانش‌آموزان مناطق محروم و دانش‌‌آموزان مدارس شبانه‌روزی برنامه‌های متعددی  پیش‌بینی شده است؛ ازجمله این برنامه‌ها تأمین تلویزیون حدود ۷۰۰ مدرسه شبانه‌روزی است تا این دانش‌آموزان بدون دغدغه بتوانند از طریق شبکه آموزش به محتوای فراوان آموزشی دسترسی پیدا کنند.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :