• پنج شنبه 14 تیر 1403
  • الْخَمِيس 27 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 04
سه شنبه 21 شهریور 1402
کد مطلب : 202813
+
-

شیاطین پارک‌های بابل دستگیر شدند

شیاطین پارک‌های بابل دستگیر شدند

اعضای باندی که با پرسه زدن در پارک‌های بابل، دختران و پسران را ربوده و پس از بیهوش کردن آنها اقدام به تجاوز و تهیه فیلم از اقدامات سیاه خود می‌کردند دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، تحقیقات پلیس و نیروهای اطلاعاتی شهرستان بابل برای دستگیری اعضای این باند مخوف به‌دنبال شکایت 8دختر و پسر که قربانی متهمان شده بودند آغاز شد.
رئیس‌کل دادگستری استان مازندران در تشریح این پرونده گفت: در پی گزارش تعدادی از شهروندان و وصول شکایت‌هایی از سوی 8 دختر و پسر، مبنی بر آدم‌ربایی با تهدید چاقو و قمه در پارک‌های سطح شهر، موضوع با دستور فوری دادستانی شهرستان بابل، مورد پیگیری قرار گرفت.
حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری ادامه داد: طبق اطلاعات به‌دست آمده از شاکیان، متهمان، ابتدا قربانیان خود را در پارک‌های شهر شناسایی می‌کردند و با تهدید و اجبار آنها را می‌ربودند. سپس به محلی دیگر منتقل کرده و به آنها انواع قرص‌های بیهوشی و موادمخدر می‌خوراندند. پس از بیهوش شدن قربانیان، متهمان اقدام به تجاوز به آنان می‌کردند و برای اینکه طعمه‌هایشان را تهدید کنند که شکایت نکنند، از صحنه اعمال سیاه‌شان فیلم می‌گرفتند. رئیس‌کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: در این راستا با دستور دادستان شهرستان، ضمن تشکیل پرونده و صدور دستور قضایی به ماموران، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری این باند آغاز شد و مأموران موفق شدند متهمان ردیف اول تا پنجم این پرونده را در مخفیگاه‌‌شان شناسایی و دستگیر کنند. این افراد در جریان بازجویی‌ها به انجام رفتار‌های یادشده، خصوصاً تجاوز به 2 نفر از خانم‌ها به‌صورت باندی و گروهی اقرار کردند.
حجت‌الاسلام اکبری تأکید کرد: متهمین همچنین در مخفیگاه خود با هدف ضربه به مکان‌های حساس نظامی و انتظامی و در راستای همسویی با جریان ضد‌انقلاب، در حال ساخت کوکتل مولوتف و بمب دست‌ساز بودند که با صدور دستور فوری قضایی و هوشیاری ماموران، دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت، جهت روشن شدن زوایا و ابعاد دیگر بزه‌های ارتکابی تحویل ضابطین شدند.
او گفت: تحقیقات جامعی برای کشف زوایای دیگر این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید