• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 21 شهریور 1402
کد مطلب : 202806
+
-

کامیون مرگ،8نفر را زیر گرفت

تقویم حوادث
کامیون مرگ،8نفر را زیر گرفت

9عضو یک خانواده پس از بازگشت از مهمانی قصد عبور از عرض جاده ساوه را داشتند که کامیونی آنها را زیر گرفت و باعث مرگ 8نفر از اعضای این خانواده شد. این حادثه‌ای بود که 38سال پیش در چنین روزی رسانه‌ها به آن پرداختند.
روزنامه اطلاعات در21شهریور 64درباره این داستان تلخ نوشت:
نبود دید کافی در ابتدای جاده ساوه (نعمت آباد) و بی‌احتیاطی راننده یک کامیون بار دیگر فاجعه‌ای به بار آورد و8تن از اعضای یک خانواده که شب هنگام از عرض این جاده عبور می‌کردند، زیر چرخ‌های کامیون کشته شدند. براساس گزارش خبرنگار اطلاعات، یک کامیون به رانندگی فردی به نام حسین ساعت 7و 20دقیقه دیشب 9نفر را که همه اعضای یک خانواده بودند و قصد عبور از عرض جاده ساوه ایستگاه دولت‌خان را داشتند زیرگرفت. شدت حادثه به حدی بود که مادر و 4فرزند خانواده در دم جان سپردند. پدر خانواده و ۳ فرزندش نیز به‌شدت مجروح شدند. مجروحین با کمک مردم و اتومبیل‌های عبوری به بیمارستان انتقال یافتند، ولی ساعات بعد به‌علت شدت جراحات وارده پدر(زیدالله) و 2تن دیگر از فرزندانش در بیمارستان جان باختند و مژگان (۱۲ ساله) پس از بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شد و او تنها بازمانده این خانواده بودکه جان سالم به در برده است.
مقتولین این حادثه عبارتند از:
زیدالله سیف‌اللهی 41ساله، گلی چغایی همسر زیدالله 34ساله، معصومه 14ساله، غلامرضا 10ساله، علیرضا و مریم ۷ ساله، جواد و نرگس 6ساله. راننده کامیون که در پی وقوع این حادثه دلخراش توسط مامورین پاسگاه نعمت آباد دستگیر شد، به مامورین گفت: من ازتهران به سمت ساوه در حرکت بودم که برق قطع شد و به‌علت اینکه نور چراغ اتومبیل‌های مقابل دید کافی را از من گرفته بود متوجه عبور اعضای این خانواده نشدم و این حادثه دلخراش به وقوع پیوست. کاردان فنی پلیس راه نیز راننده کامیون را به‌علت بی‌احتیاطی و بی‌توجهی به جلو مقصر دانست و جریان این حادثه از سوی مامورین پاسگاه ژاندارمری نعمت آباد و مقامات قضایی تحت بررسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید