• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 20 شهریور 1402
کد مطلب : 202705
+
-

نکته بازی/ زیاد فرقی هم نمی‌کرد

گویا دیدار دوستانه ایران و آنگولا که سه‌شنبه‌شب در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، همچون دیدارهای لیگی امسال بدون تماشاگر است؛ داستانی که به تعمیرات سکوها مربوط می‌شود و معلوم نیست کی به پایان خواهد رسید. با این حال دست‌کم در مورد این بازی خاص، می‌توان ادعا کرد بدون تماشاگر بودن یا نبودن بازی خیلی تفاوتی نداشت. واقعا دشوار است که فکر کنیم قرار بوده تماشاگران زیادی در یک روز وسط هفته برای تماشای بازی دوستانه ایران در برابر تیم 116رنکینگ فیفا به ورزشگاه آزادی بروند. به‌خصوص حالا که مردم پیروزی خیره‌کننده و 4بر یک ژاپن بر آلمان در خاک این کشور را دیده‌اند و بعید است رغبتی برای تماشای دیدار با آنگولا داشته باشند. از شانس خوش دوستان، بازی پرسپولیس با النصر هم خودبه‌خود بدون تماشاگر است!

بیچاره ژاپن، فرگوسن ندارد
تیم ملی ژاپن در حالی در یک بازی دوستانه در برابر آلمان به برتری 4بر یک دست پیدا کرد که در فهرست کلی بازیکنان این تیم برای اردوی شهریور، فقط 4بازیکن بالای 30سال به چشم می‌خورد و مسن‌ترین بازیکن این تیم 32ساله است. این در حالی است که ترکیب اصلی تیم ملی ایران در بازی دوستانه با بلغارستان فقط 2بازیکن زیر 30سال داشت؛ سعید عزت‌اللهی و محمد محبی! بعد جالب است که بیشترین اصرار امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌هایش به ضرورت جوانگرایی است و اخیرا هم گفته تصمیم دارد تیم ملی را به سبک الکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد با شیب ملایم جوان کند. فعلا که شیب ملایم باعث شده تیم ملی نسبت به جام‌جهانی هم پیرتر شود. بیچاره ژاپنی‌ها را بگو که فرگوسن ندارند!

5ساعت وقت لازم بود؟
طی روزهای گذشته شایعات جسته و گریخته‌ای در مورد احتمال وقوع تغییرات مدیریتی در پرسپولیس به گوش می‌رسید و گفته می‌شد شاید رضا درویش جای خود را به مدیر دیگری بدهد. با این حال روز شنبه جلسه هیأت‌مدیره پرسپولیس برگزار شد که رسانه رسمی باشگاه برای توضیح آن از چنین تعبیری استفاده کرد: «مهم‌ترین تصمیمات جلسه ۵ساعته هیأت‌مدیره پرسپولیس؛ تأکید بر جذب مهاجم و حمایت از درویش.» حالا به آن بخش حمایت از درویش کاری نداریم و امیدواریم حق‌شان باشد اما انصافا تأکید بر جذب مهاجم نیاز به 5ساعت جلسه داشت؟ همینطوری رندوم در خیابان جلوی یک نفر را بگیرید و از او بپرسید پرسپولیس چه نیازی دارد، ببینید فورا می‌گوید گرفتن مهاجم یا نه؟! بعد شما 5ساعت دور هم میوه خوردید و به این نتیجه رسیدید؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید