• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 19 شهریور 1402
کد مطلب : 202611
+
-

عدد خبر/ 17 غرفه

نمایشگاه دستاوردهای نوین و دانش‌بنیان جهادکشاورزی مشتمل بر ۱۷غرفه در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج آغاز به‌کار کرد. به گزارش ایرنا، میرسعید ولیعهدی، قائم‌مقام رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز گفت: «در این نمایشگاه، دستاوردهای جدید بخش کشاورزی و تولیدات جدید گلخانه‌ای دانش‌بنیان که به سیستم هوشمند مجهز شده اند، به نمایش گذاشته شده است.»

850 میلیارد  
استاندار گلستان از اختصاص ۸۵۰میلیارد تومان اعتبار از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز، برای تکمیل و تجهیز مدارس در استان خبر داد. به گزارش ایسنا، علی‌محمد زنگانه گفت: «در قالب این طرح بیش از ۸۱۰مدرسه برای آغاز سال تحصیلی جدید با رنگ‌آمیزی و انجام تعمیرات آماده می‌شوند.»

90 روستا  
طرح توسعه کشت گیاهان دارویی در ۹۰روستای استان اجرا شد. به گزارش ایرنا، مدیر پروژه توسعه زنجیره ارزش گیاهان دارویی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: «با این طرح برای ۹۵۰نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل پایدار ایجاد و ۲۲۰میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به کشاورزان پرداخت شده ‌است.»

80درصد  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: «تعاونی‌ها در بخش حمل‌ونقل سهم ۸۰درصدی دارند.» به گزارش مهر، سیاوش آقاجانی افزود: «گیلان دارای حدود ۲۵۰۰تعاونی فعال بوده که بیش از ۲۱۰هزار نفر عضو دارند. بیش از ۳۲هزار و۷۰۰ نفر در بخش تعاون استان گیلان مشغول هستند.»



 

این خبر را به اشتراک بگذارید