• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 19 شهریور 1402
کد مطلب : 202547
+
-

قتل مرموز پدر

معمای جنایی
قتل مرموز پدر

در یکی از روزهای گرم تابستان خبر رسید که میلیاردری معروف در خانه‌اش به طرز مرموزی با شلیک گلوله به قتل رسیده است. لحظاتی بعد از این خبر بود که کارآگاه همراه با تیم بررسی صحنه جرم راهی محل وقوع جنایت شدند. آنها در آنجا با جسد مقتول در حالی‌که یک گلوله به پیشانی‌اش اصابت کرده بود مواجه شدند و پس از انجام تحقیقات مقدماتی در محل، جنازه برای انجام تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شد.
کارآگاه در بررسی محل جنایت دریافت که لحظاتی پیش از این قتل، 3پسر مقتول نیز همراه او بوده اند و در شرایطی که قصد ورود به خانه را داشته اند این قتل اتفاق افتاده است؛ اما پسران مقتول حرف‌های ضد‌و نقیضی می‌زدند و به درستی معلوم نبود که این جنایت چطور اتفاق افتاده است.
در این شرایط بود که کارآگاه به صحبت با 3پسر مقتول پرداخت. فریدون، فرهاد و فرید یک به یک نزد کارآگاه رفتند و او به تحقیق از آنها پرداخت.
فریدون گفت که آن شب با پدرش و فرهاد به یک مهمانی رفته بودند و وقتی به خانه برگشتند ابتدا پدرشان و فرهاد وارد خانه شدند و خودش نیز در ادامه وارد اتاق شد؛ اما ناگهان فرید با یک اسلحه از راه رسید و از پشت به‌سوی پدر شلیک کرد و او را به قتل رساند.
وقتی کارآگاه به بازجویی از فرهاد پرداخت، او نیز گفته‌های  برادرش را تأیید کرد و گفت فرید، پدر را به قتل رسانده است. این در حالی بود که فرید قتل را انکار می‌کرد و می‌گفت آن شب او آخرین نفر وارد خانه شده و وقتی به آنجا رفته پدرش به قتل رسیده بوده و از ماجرای کشته شدن او اطلاعی ندارد.
کارآگاه با بررسی اطلاعاتی که از 3پسر مقتول به‌دست آورده بود و بررسی گزارش اولیه معاینه جسد و همچنین تحقیق از همسایه‌ها خیلی زود توانست به پاسخ این معمای جنایی برسد. به‌نظر شما قاتل یا قاتلان چه کسانی هستند و این مرد چطور به قتل رسیده است؟
3نفر از خوانندگانی که به معمای جنایی ما پاسخ صحیح دهند به قید قرعه برنده کارت هدیه 500هزار تومانی خواهند شد.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید