• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 18 شهریور 1402
کد مطلب : 202531
+
-

گاراژی برای مهربانی

ایده خوب
گاراژی برای مهربانی

مهتاب خسروشاهی

حتما برای یک‌بار هم که شده از خودتان پرسیده‌اید که اگر من جای فلانی بودم و چند میلیون تومان پول نقد برنده می‌شدم چه کار می‌کردم؟ اگر واقعا برنده 100هزار پوند پول نقد می‌شدید، چه کار می‌کردید؟سفر؟ خرید؟ گردش و تفریح؟ کارهای خیر؟
این آرزو در گوشه‌ای از جهان به واقعیت پیوسته و یک زوج برنده 100هزارو770 پوند پول نقد از بازی «یورومیلیون» شده‌اند. این زوج که هر دو 40سال دارند و در ورسسترشایر انگلیس زندگی می‌کنند، دارای 3فرزند هستند. آنها تصمیم گرفته‌اند با این پول، گاراژ منزل خود را به چند اتاق خواب با امکانات مناسب تبدیل و از کودکان بی‌سرپرست - به تعدادی که در توان آنهاست - مراقبت کنند. این رویایی است که «کاتلین» و «مارک» همواره به آن فکر می‌کردند.
با وجودی که کالین، مادر 3فرزند است، اما همواره آرزو داشته که بتواند به کودکان بیشتری کمک کند. اکنون علاوه بر فراهم شدن هزینه نگهداری از کودکان بی‌سرپرست، فرزندان او هم به‌زودی خانه را ترک خواهند کرد. بنابراین کالین و مارک با هزینه و فرصت مناسب می‌توانند به کودکان بی‌سرپرست رسیدگی و از آنها نگهداری کنند.
پس از آماده‌سازی گاراژ و فراهم کردن امکانات کافی برای تبدیل شدن آن به چند اتاق‌خواب، کالین و مارک تعدادی کودک بی‌سرپرست را به فرزندی قبول کرده‌اند و قرار است بخش ‌عمده‌ای از این پول را صرف نگهداری و تامین هزینه‌های لازم برای این کودکان کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید