• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 18 شهریور 1402
کد مطلب : 202451
+
-

اوضاع بحرانی در منچستر

هواداران منچستریونایتد به شوخی می‌گویند تیم‌شان 9بازیکن مصدوم دارد به‌علاوه 2‌بازیکن متهم به تجاوز شامل میسن گرینوود که به‌تازگی به تیم ختافه منتقل شده و آنتونی برزیلی که همین چند روز پیش متهم به آزار و کتک‌زدن همسر سابقش شده در کنار یک هری مگوایر که نه می‌شود او را فروخت نه بازی داد! این باشگاه سابقه رسوایی‌های عجیب و متنوع رایان گیگز را هم در تاریخ خود داشته است. گیگز و گرینوود یک‌ماه پیش توسط دادگاه از اتهامات تبرئه شدند اما افکار عمومی هنوز آنها را نبخشیده‌اند. در مورد آنتونی هم وضع به همین گونه خواهد بود و ممکن است باشگاه درصورت تأیید اتهامات او را کنار بگذارد. در حال حاضر باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که اتهامات آنتونی را تأیید می‌کند و در انتظار تکمیل تحقیقات پلیس است و تا زمان تکمیل اطلاعات، باشگاه هیچ اظهارنظر دیگری نخواهد کرد.
آنتونی متهم به آزار همسر سابقش است و پس از کنار گذاشته‌شدن از لیست تیم ملی برزیل، در آستانه تجربه سرنوشت شوم میسون گرینوود قرار دارد. گابریلا کاوالین، همسر سابق آنتونی، ادعا کرده که مهاجم منچستریونایتد درحالی‌که او باردار بوده، به او حمله کرده. وینگر 23‌ساله برزیلی دوشنبه‌شب با صدور بیانیه‌ای این اتهامات را رد کرد، اما در پی این اتهام همسر فعلی‌اش او را ترک کرد و تیم ملی برزیل نیز درهای خود را به روی آنتونی بست. پس از اتهامات مبنی بر خشونت خانگی، منچستریونایتد تحت فشار است تا این بازیکن را از تیم کنار بگذارد. فدراسیون فوتبال برزیل در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به اتهامات ارائه‌شده علیه آنتونی و به‌منظور محافظت از قربانی ادعایی، مهاجم منچستریونایتد از لیست تیم ملی برزیل کنار گذاشته شده است.
از سویی، ارزش منچستریونایتد هم 600‌میلیون پوند در بازار سهام نیویورک سقوط کرد که از سال2012 که این باشگاه وارد این بازار شده، بی‌‌سابقه بوده است. دلیل این اتفاق شایعات اتهامات و رسوایی‌های بازیکنان این باشگاه نیست، بلکه منصرف‌شدن گلیزرها از فروش منچستریونایتد است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید