• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 16 شهریور 1402
کد مطلب : 202379
+
-

سفرهای استانی تا تحقق مطالبات مردمی ادامه دارد

دولت
سفرهای استانی تا تحقق مطالبات مردمی ادامه دارد

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ظهر دیروز در جمع مردم شهرستان مرزی درمیان در مسجد محمد رسول‌الله (ص) شهر اسدیه با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین یادآور شهادت شهیدان، اسارت اسیران، مظلومیت مظلومان و نیز یادآور ظلم ظالمان و ستمگران و هتک حرمت نسبت به ساحت مقدس اهل‌بیت (ع) است.
رئیسی خون شهدا را امتداد عاشورای حسینی دانست و گفت: با بصیرت و اعلام نظر به‌موقع و حضور به‌موقع باید از کشورمان دفاع کنیم، کارهای بسیاری ظرف این مدت با وجود تحریم‌ها در کشور انجام شده است.

 ایجاد امید در دل‌ها تکلیفی بوده که رهبری بر دوشمان گذاشته است
وی با بیان اینکه تقویت ایمان و ایجاد امید در دل‌ها تکلیفی بوده که رهبری بر دوشمان گذاشته است، گفت: تهدیدها را تبدیل به فرصت کردن جای شگفتی بوده که ایجاد شده است، نباید متوقف و خسته و ناامید شد و همه باید امیدوار باشیم.
رئیس‌جمهور با تأکید بر تلاش مضاعف به اقدامات انجام شده در منطقه اشاره و اظهار کرد: در راستای رفع تنش‌های آبی گام‌های خوبی برداشته‌شده است و وضعیت پایداری را در روستاها به وجود آوردند و در سطح کشور آب‌رسانی به 10 هزار روستا برنامه‌ریزی‌شده و تا امروز ۳۵۰۰ روستا آب‌رسانی شده است.

برای ایجاد تولید، باید کارخانه راه‌اندازی شود
رئیسی با اشاره به گازرسانی به روستاهای کم‌جمعیت و اقدام برای حدود ۲ هزار مسکن جوانان افزود: کار با قوت در این منطقه پیگیری می‌شود ازجمله مسئله اشتغال که برای ایجاد اشتغال و تولید، باید کارخانه راه‌اندازی شود.
رئیس قوه مجریه همچنین در اجتماع عزاداران اربعین حسینی در بیرجند حاضر شد و با تأکید بر اینکه مصوبات سفر اول دولت مردمی به خراسان جنوبی با جدیت در استان و مرکز پیگیری می‌شود، گفت: حضور بنده در این استان و در جای جای کشور محدودیت و عدد ندارد و آن‌قدر به شهرها و روستاهای کشور سفر خواهم کرد تا مطمئن شوم مطالبات مردم تحقق‌یافته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید