• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
پنج شنبه 16 شهریور 1402
کد مطلب : 202328
+
-

استخدام قاتل 50هزار دلاری

خارجی
استخدام قاتل 50هزار دلاری

مردی برای کشتن شریک خود آدم‌کش حرفه‌ای ‌اجیر کرد و به او وعده 50هزار دلار  داد اما ماجرا آنطور که او می‌خواست پیش نرفت و این آدم‌کش دستگیر شد.
به گزارش همشهری به نقل‌ از بانکوک‌پست، شروع این ماجرا به سال 2018در تایلند برمی‌گردد. در آن سال وقتی سرچو مپوانگ با نام مستعار بائو، -41ساله به اتهام ارتکاب قتلی در فروشگاه مواد غذایی در منطقه سادائو در لیست مظنونان پلیس قرار گرفت، نامش بر سر زبان‌ها افتاد. در این شرایط پلیس تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کرد، اما عامل جنایت در فروشگاه شناسایی نشد و بائو نیز زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفت.تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا اینکه چندی پیش یکی از صاحبان شرکت لاستیک‌سازی که   از سابقه بائو خبر داشت با او ارتباط برقرار کرد و از این قاتل تحت تعقیب خواست تا در ازای دریافت 50هزار دلار، شریکش را به قتل برساند.کار بائو با  این قرار آغاز شد و منتظر ماند تا زمان مقرر فرابرسد. رئیس شرکت لاستیک‌سازی‌ از بائو خواست تا فرارسیدن روز ارتکاب جنایت، در یک مزرعه واقع در منطقه ناخون سی تامارات مخفی شود.
همه‌‌چیز اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد پیش نرفت،چراکه حضور بائو به‌عنوان یک غریبه در این مزرعه آن هم برای چندین روز باعث شد که مردم محلی به او شک کنند و او را زیرنظر بگیرند.در این مدت چندبار خودرویی به مزرعه ‌آمد و با خود تجهیزات نظامی و انواع اسحله آورد که این نقل و انتقالات از چشم اهالی روستا دور نماند و آنها ماجرا را با پلیس در میان گذاشتند.چنین بود که نیروهای پلیس سلطنتی به مخفیگاه بائو آمدند و بعد از محاصره، در یک عملیات مسلحانه پلیسی او را دستگیر کردند.در کلبه‌ای که بائو مخفی شده بود، قرص‌های روانگردان، چندین اسلحه و فشنگ و ابزار جنگی کشف شد. همچنین پلیس اسلحه‎ای پیدا کرد که چند سال قبل به وسیله آن مدیر فروشگاه به قتل رسیده بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید