• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 14 شهریور 1402
کد مطلب : 202279
+
-

جهان‌نما/برپایی مراسم اربعین حسینی درآلمان، آمریکا و ترکیه


مسلمانان مقیم شهر کلن آلمان با برپایی آیین عزاداری، اربعین حسینی و شهدای کربلا را گرامی داشتند. مسلمانان آمریکا نیز در روزهای گذشته مراسم‌ مشابهی برگزار کرده‌اند. علاوه بر این، مراسم اربعین حسینی از سوی مرکز زینبیه و با حضور با شکوه عاشقان و پیروان اهل‌بیت(ع) با شرکت استاندار استانبول و حسن دیدبان وابسته فرهنگی ایران در استانبول برگزار شد.

لحظات دلهره‌آور از سیل شدید در متروی مادرید

عکس‌های گرفته شده توسط مسافران متروی مادرید اسپانیا، تصاویری هولناک از ورود سیل به داخل قطارهای مترو را نشان می‌دهد. با شدت گرفتن توفان و باران‌های سیل‌آسا در اسپانیا مقام‌های این کشور از میلیون‌ها نفر خواستند در خانه بمانند. خوزه لوئیس آلمیدا، شهردار مادرید شنبه خطاب به مردم پایتخت اسپانیا گفت: بهترین راه برای در امان ماندن این است که به خیابان‌ها نروید. ما با یک وضعیت استثنایی و غیرعادی مواجه هستیم.

چادرخوابی در خیابان‌های کانادا

گرانی و کمبود مسکن در کانادا باعث رواج پدیده چادرخوابی و بی‌خانمانی در شهرهای این کشور شده است. کاربری کانادایی با انتشار ویدئویی از بی‌خانمان‌ها در این کشور به مشابهت وضعیت فعلی در کانادا با موج بی‌خانمان‌ها در شهر سانفرانسیسکوی آمریکا اشاره کرده و گفته است که شهرهای کانادا در حال تبدیل شدن به سانفرانسیسکوی بعدی هستند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید