• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 12 شهریور 1402
کد مطلب : 202014
+
-

جهان مقاومت

سازمان ملل: اسرائیل رژیمی نژادپرست است
به نوشته یدیعوت آحارانوت،گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین در گزارش جدیدی که به لاهه ارائه می‌شود،  اسرائیل را رژیمی آپارتاید خوانده و خواستار دستور دادگاه بین‌المللی به ارتش این رژیم برای خروج فوری از کرانه باختری شده است.

وخیم‌تر شدن وضعیت آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی
تحلیلگر‌ان نظامی رژیم‌صهیونیستی هشدار می‌دهند که آمادگی ارتش این رژیم بسیار بدتر از چیزی است که درباره آن به مردم گفته می‌شود. آموس هرئیل، تحلیلگر نظامی روزنامه هاآرتص نوشته: «تشکیلات حیاتی ارتش مجبور شده‌اند اولویت‌های مأموریت‌های خود را مشخص کنند. نمی‌دانم رئیس ستاد ارتش چه زمانی تصمیم خواهد گرفت تا علنا درباره این مسئله صحبت کند.

انتقاد وزیر بلژیکی از تجاوزات تل‌آویو
انتقاد وزیر توسعه و تعاون بلژیک از تجاوزات رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین بحرانی دیپلماتیک را بین تل‌آویو و بروکسل ایجاد کرده است. به‌گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، کارولین گینز از کشتار کودکان فلسطینی، نابودی روستاهای فلسطینی و تخریب مدارس و مراکز احداث شده به کمک اتحادیه اروپا به‌دست اشغالگران اسرائیلی به‌شدت انتقاد کرد که باعث شد تا تل‌آویو، سفیر این کشور در سرزمین‌های اشغالی را احضار کند.

سومالی بیش از 30تروریست مرتبط با القاعده را ازپا درآورد
ارتش سومالی بیش از ۳۰شبه‌نظامی موسوم به «خوارج» وابسته به گروه تروریستی «الشباب» را در این کشور ازپا درآورد. طبق گزارش دیروز (شنبه) خبرگزاری رسمی سومالی (صونا)، گروه مذکور قصد انجام حمله تروریستی به شهرستان «قریولی» در اقلیم شبیلی سفلی (جنوب سومالی) را داشت که این حمله خنثی شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید