• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 11 شهریور 1402
کد مطلب : 201898
+
-

برای صلاح وقت هست

ستاره مصری لیورپول یک هفته دیگر فرصت دارد تا به عربستان برود

برای صلاح وقت هست

یورگن کلوپ دیروز پیشنهاد عربستان به محمد صلاح را رد کرد ولی برخی رسانه‌های سعودی از احتمال انتقال این ستاره مصری به الاتحاد خبر می‌دهند. روزهای گذشته روزنامه عکاظ اعلام کرده بود که محمد صلاح جمعه با پروازی شخصی به ریاض می‌رود تا مراحل پایانی انتقال به الاتحاد را سپری کند. الاتحاد برای صلاح 130میلیون یورو به لیورپول پیشنهاد کرده است. دیشب مهلت نقل‌و‌انتقالات بازیکن در اروپا به پایان رسید اما در عربستان هنوز یک هفته دیگر وقت هست و تا ۷سپتامبر (۱۶شهریور) پنجره باز خواهد بود و ممکن است الاتحاد عربستان پیشنهاد 200میلیون یورویی برای جذب محمد صلاح ارائه دهد.
    لوکاکو به‌عنوان بازیکن قرضی به آاس‌رم پیوست. این سومین باری است که او به تیمی می‌رود که مورینیو سرمربی آن است. دفعه‌های قبل مورینیو در چلسی و منچستریونایتد او را نیمکت‌نشین کرده بود. سفر لوکاکو به رم بیشترین دنبال‌کننده تاریخ را داشت و ۴۷.۳۰۰نفر مسافرت هوایی لوکاکو به رم را تحت نظر داشتند که یک رکورد جدید در این خصوص به‌حساب می‌آید. رئیس باشگاه رم، دن فریدکین یکی از خلبان‌های این پرواز بود.
    نیکلاس فولکروگ، مهاجم تنومند و ملی‌پوش وردربرمن با قراردادی ۳ساله به بروسیا دورتموند پیوست. مهاجم ۳۰ساله آلمانی، فصل گذشته با ۱۶گل آقای‌گل بوندس‌لیگا شد و ماه‌های اخیر، مهاجم اصلی فلیک در خط حمله تیم ملی بوده است.
    الکسیس سالماکرز با قراردادی قرضی همراه با بند خرید تا انتهای فصل به بولونیا منتقل شد. پس از جذب پولیسیک و چوکوئزه و با حضور لیائو و دیگران بازی به وینگر بلژیکی نمی‌رسید.
    آنسو فاتی که قرار بود مسی جدید بارسلونا باشد، توسط این باشگاه کنار گذاشته و به برایتون انگلیس قرض داده شد. این انتقال به‌مدت یک‌سال خواهد بود و فاتی شماره20 برایتون را به تن‌ خواهد کرد.
    بارسا تا آخرین لحظات دیشب روی جذب 2ژائو کار می‌کرد؛ ژائو کانسلو قرار بود قرضی به بارسلون بیاید و بارسا پولی به منچسترسیتی ندهد و فقط حقوق این بازیکن پرتغالی را بپردازد، ژائو فلیکس هم که از سوی سیمئونه مورد غضب قرار گرفته و در تمرینات تیم ب اتلتیکومادرید حاضر نشده است، قرار بود قرضی به بارسلونا برود و شماره‌10 مسی را که مدتی در اختیار فاتی بود، بپوشد. اتلتی برای او 8میلیون می‌خواست.
     بایرن‌مونیخ تابستان گذشته گراونبرخ را با حدود 20میلیون دلار خرید. گراونبرخ فصل گذشته فقط در 3بازی در بوندس‌لیگا به میدان رفت و دیروز اعلام شد که با 43میلیون دلار به لیورپول خواهد پیوست.
    بردلی بارکولا، استعداد ۲۱ساله فرانسوی با قراردادی به ارزش ۵۰میلیون یورو به پاری‌سن‌ژرمن منتقل شد. ستاره سابق لیون، فصل گذشته در ۳۵بازی در تمام رقابت‌ها ۷گل و ۱۰پاس‌گل به ثبت رساند.
    آلتای بایندیر، دروازه‌بان 25ساله و ترکیه‌ای فنرباغچه با عقد قراردادی 5ساله با مبلغ 6.7میلیون یورو به منچستریونایتد رفت. من‌یونایتد برای پر کردن جای خالی 2مدافع چپ خود یعنی لوک شو و مالاسیا نیز اقدام به جذب قرضی رگیلون از تاتنهام کرد.
    قرارداد قرضی نونو تاوارش با جزئیات جدید بین ناتینگهام و آرسنال امضا شد. مبلغ انتقال یک‌میلیون پوند به همراه بند خرید اختیاری ۱۲+۳ میلیون پوندی است. درصورت به وقوع پیوستن برخی شرایط، بند خرید اجباری خواهد شد.
    لئوناردو بونوچی مدافع 36ساله و ایتالیایی یوونتوس با عقد قراردادی دائمی تا سال2024 به‌علاوه یک سال اختیاری با اونیون برلین قرارداد بست.
    توافق بین بایرن و فولام برای انتقال ژائو پالینیا حاصل شد تا این هافبک دفاعی جانشین گراونبرخ شود. مبلغ انتقال 65میلیون یورو است که رقم عجیبی برای یک بازیکن گمنام است. انتقال پاوار هم به اینترمیلان رسمی شد.
    ماتئوس نونیس، هافبک 25ساله و پرتغالی ولورهمپتون با عقد قراردادی تا سال2028 به ارزش 62میلیون یورو به منچسترسیتی رفت. او پیراهن شماره27 کانسلو را بر تن خواهد کرد.
    جورجینیو واینالدوم، هافبک 32ساله و هلندی پاری‌سن‌ژرمن با عقد قراردادی 3ساله به ارزش بیش از 9میلیون یورو به الاتفاق عربستان منتقل شد.
    انتقال کالوم هادسون اودوی از چلسی به ناتینگهام فارست حل و فصل شد. این انتقال با رقمی حدود 10میلیون یورو انجام می‌شود.
    دیوی کلاسن، هافبک با‌تجربه 30ساله و هلندی آژاکس با عقد قراردادی آزاد تا سال2025 به اینتر پیوست.

 باشگاه چلسی از کول پالمر به‌عنوان خرید جدید خود رونمایی کرد. پالمر در انتقالی ۴۰میلیون پوندی به علاوه پاداش از منچسترسیتی راهی چلسی شد. قرارداد وینگر انگلیسی با آبی‌ها ۷ساله است.

 با اعلام ترانسفرمارکت، با مجموع هزینه ۷.۶۳میلیارد یورو، رکورد بیشترین هزینه انجام‌شده در یک پنجره نقل‌و‌انتقالاتی در دنیای فوتبال شکسته شد. پیش از این بیشترین مجموع هزینه‌های نقل‌و‌انتقالات لیگ‌های مختلف جهان سال۲۰۱۹ و با رقم ۷.۵۷میلیارد یورو به ثبت رسیده بود. این فصل فقط 2لیگ نسبت به سال۲۰۱۹ رقم بیشتری هزینه کرده‌اند؛ لیگ برتر انگلیس و لیگ برتر عربستان سعودی. این در حالی است که لالیگا با رقم حدود یک میلیارد یورو، بیشترین افت را در بین لیگ‌ها داشته است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید