• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
جمعه 10 شهریور 1402
کد مطلب : 201850
+
-

رهنمودهای رهبری، چراغ راه دولت

پیام قدردانی رئیسی از اعتماد کم نظیر رهبر معظم انقلاب به خادمان ملت

دولت
رهنمودهای رهبری، چراغ راه دولت

رئیس‌جمهوری در نامه‌ای اعتماد کم‌نظیر رهبری را سرمایه‌ای بزرگ دانست که مسئولیت دولتمردان را مضاعف می‌کند.
روز گذشته سیدابراهیم رئیسی در پیامی با قدردانی از سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای دولت نوشت:‌ رهنمودها و توصیه‌های حکیمانه و ارزنده جناب‌عالی به مثابه چراغ راه و ارائه راهبردهای عملیاتی و اجرایی مسیر رسیدن به اهداف متعالی و اقدامات تحولی دولت را روشن و هموار نمود.
رئیس‌جمهور در این نامه نوشت: خدای بزرگ را شاکریم که در شرفیابی اعضای دولت در سالگرد شهیدان رجایی و باهنر، خدمات دولت مردمی مورد عنایت ویژه و لطف و محبت حضرت‌عالی قرار گرفت و مایه دلگرمی و قوت قلب خادمان مردم در قوه مجریه شد.
سیدابراهیم رئیسی نوشت: اعتماد کم‌نظیر رهبری و همراهی و همدلی مردم با دولت، سرمایه‌ای بزرگ است که مسئولیت دولتمردان را مضاعف کرده و خادمان ملت در دولت مردمی بعد از این دیدار روحیه‌بخش، مصمم‌تر از گذشته با جهت‌گیری‌های اسلامی و انقلابی در مسیر نیل به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی بیش از پیش مجاهدت خواهند کرد.
رئیس‌جمهور در این پیام نوشت: به نمایندگی از سوی اعضای دولت باردیگر از لطف و عنایت توأم با تمجید و تقدیر و ارائه نصایح و رهنمودهای مدبرانه حضرت‌عالی صمیمانه قدردانی می‌کنم و در ایام اربعین حسینی همنوا با زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) سلامت و طول عمر با برکت آن رهبر فرزانه و سربلندی ملت عزیز و ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید