• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 8 شهریور 1402
کد مطلب : 201650
+
-

روزی به پرسپولیس برمی‌گردم

مهدی عبدی مدعی است با مشورت یحیی از جمع قرمزپوشان پایتخت جدا شده و به تبریز رفته است

روزی به پرسپولیس برمی‌گردم

همشهری آنلاین

مهدی عبدی که به‌عنوان بازیکن قرضی از پرسپولیس راهی تراکتور شده، شروعی رویایی در این تیم داشته و موفق شده با گلی 3‌امتیازی این تیم را از بحرانی عجیب خارج کند. البته اینطور که خود عبدی می‌گوید، او اهداف بزرگ‌تری دارد و می‌خواهد با پیراهن تراکتور به آنها دست پیدا کند. او بعد از نخستین گلش با پیراهن تیم تبریزی، صحبت‌های جالبی داشته است.

   گل شماره یک
خیلی خوشحالم که توانستم در نخستین بازی برای تیم خوب و بزرگ تراکتور با هواداران پرشورش یک گل 3‌امتیازی بزنم و 3‌امتیاز شیرین را کسب کنیم. متأسفانه‌ تیم نتایج خوبی نگرفته بود و این برد می‌تواند در آینده حسابی به ما کمک کند.

   پیش‌بینی درست
بعد از گلی که زدم به سمت محمد نصرتی رفتم و با او خوشحالی کردم و این به‌خاطر اتفاقاتی بود که قبل از بازی افتاد. جدا از صحبت‌های فنی قبل از بازی، آقای نصرتی قبل از بازی به من گفت که گل می‌زنم و پیش‌بینی‌اش درست از آب درآمد و به همین‌خاطر بعد از گلزنی به سمت او رفتم.

   کار کردن با خمز
خمز یکی از مربیان خوب خارجی است که به فوتبال ما آمده و امیدوارم زیرنظر ایشان بتوانم توانایی‌هایم را نشان دهم و پیشرفت کنم. همانطور که خمز بعد از بازی گفت، وظیفه هر مهاجمی این است که برای تیمش گل بزند و مثمر‌ثمر باشد.

   نظر مستقیم یحیی
بازهم تأکید می‌کنم من با مشورت آقا‌یحیی از پرسپولیس جدا شدم. او برای من حکم پدر دارد. آقا‌یحیی به من گفت به تیمی بروم که بازی کنم. از او تشکر می‌کنم که به من محبت داشت و کمکم کرد. خدا را شکر به تیم بزرگی مثل تراکتور آمده‌ام و اهداف بزرگی در این تیم دارم.

   بازگشت به پرسپولیس
در حال‌حاضر بازیکن تراکتور هستم و با تمام وجود تلاش خواهم کرد تا در این تیم عملکرد قابل‌قبولی داشته باشم و به اهدافی که دارم برسم؛ اهدافی مثل حضور در تیم ملی و لژیونرشدن. مطمئنا روزی که شرایط فراهم باشد به پرسپولیس هم برخواهم گشت چراکه از بچگی پرسپولیسی بودم ولی همانطور که گفتم در حال‌حاضر تمام تمرکزم روی موفقیت تراکتور است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید