• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 8 شهریور 1402
کد مطلب : 201648
+
-

نقل و انتقالات

آرسنال با فروش برخی بازیکنانش در تلاش است بین خریدها و فروش‌ها تعادل ایجاد کند. لیست ورودی‌ها در فصل 24- 2023 تا این لحظه: 105میلیون پوند برای رایس، 65میلیون پوند برای هاورتس، 38.5میلیون پوند برای تیمبر و 30میلیون پوند برای داوید رایا. لیست خروجی‌ها: 35میلیون پوند برای بالوگان، 20میلیون پوند برای ژاکا، 10میلیون پوند برای ترنر، 6میلیون پوند برای ماری، 5میلیون پوند برای تراستی، 2میلیون پوند برای لنو، 2میلیون پوند برای ماوروپانوس، 1.5میلیون پوند برای گندوزی و 1.2میلیون پوند برای تیرنی.

روملو لوکاکو به آاس‌رم نزدیک‌تر شد. رم برای روملو 6میلیون پوند برای یک فصل قرضی پرداخت می‌کند و او دستمزد خود را کاهش می‌دهد. چلسی با انتقال لوکاکو دستمزد کامل 325هزار پوند در هفته‌ای او را صرفه‌جویی می‌کند و تقریبا 16میلیون پوند در طول فصل پس‌انداز می‌شود. لوکاکو در آگوست 2021 با 124میلیون دلار توسط چلسی از اینتر خریده شد، ژوئن 2022 با 8میلیون دلار به اینتر قرض داده شد و آگوست امسال با 8میلیون یورو قرضی به رم می‌رود.

قرارداد فرمین لوپس تا ۲۰۲۷ تمدید شد. بارسلونا رقم فسخ این پدیده را که در تور پیش‌فصل در ال‌کلاسیکو به رئال‌مادرید گل زده ۴۰۰میلیون یورو تعیین کرده است.

مانئوس نونس در تمرینات ولوز حاضر نشده تا با خروجش به مقصد منچسترسیتی موافقت شود. نونس با منچسترسیتی توافق کرده است و می‌خواهد به این تیم بپیوندد.

پس از مذاکراتی طولانی گویا انتقال کانسلو از من‌سیتی به بارسلونا قطعی شده است. 2باشگاه بر سر انتقال قرضی همراه با بند خرید ژائو کانسلو به توافق رسیده‌اند. مدافع پرتغالی به بارسلونا سفر کرد و به‌زودی قرارداد خود را به امضا خواهد رساند.

چلسی قبل از پایان مهلت نقل‌و‌انتقالات به پیشنهادهای چالوبا و مارک کوکوریا گوش خواهد داد. چالوبا را بایرن‌مونیخ برای پر‌کردن جای خالی پاوار می‌خواهد و کوکوریا برای جانشینی لوک شوی مصدوم مورد توجه منچستریونایتد است. با اینکه پیشنهاد اولیه بایرن برای انتقال قرضی چالوبا رد شده، آنها همچنان مشتاق جذب این بازیکن هستند. خود چالوبا هم خواهان انتقال به بایرن مونیخ است. چلسی فقط به فروش دائمی علاقه‌مند است و برای چالوبا 50میلیون پوند قیمت تعیین کرده.

تماس‌های مثبتی بین اینتر و بایرن‌برقرار شده و انتظار می‌رود که باواریایی‌ها بالاخره مجوز سفر بنجامین پاوارد به ایتالیا را صادر کنند. 2باشگاه از هفته قبل برای انتقالی 32میلیون یورویی توافق کرده‌اند.

 بنفیکا به ژائو فلیکس اطلاع داده است که برای انتقال قرضی‌اش آمادگی دارد. اتلتیکو هم با این انتقال موافق است اما خود بازیکن دوست دارد به بارسلونا برود. باشگاه الهلال هم او را قرضی می‌خواهد.

تاتنهام برنان جانسون را به‌عنوان گزینه اصلی جانشینی هری کین درنظر گرفته است. اسپرز به توافق با ناتینگهام فارست برای انتقال مهاجم ولزی امیدوار است؛ انتقالی که ممکن است حدود 50میلیون پوند هزینه به همراه داشته باشد.

 2باشگاه مایورکا و سویا از اصلی‌ترین گزینه‌های راب هولدینگ، مدافع 27ساله و انگلیسی آرسنال در این فصل هستند. آرسنال که به‌تازگی تیرنی را قرضی به سوسیداد داده، در تلاش است اسمیت‌رو را هم به چلسی بفروشد.

الشباب عربستان به خرید یانیک کاراسکو از اتلتیکومادرید نزدیک است. این بلژیکی مدتی هم در لیگ چین بازی کرد و پول گزافی به‌دست آورد.

فولام با سویا برای جذب لوکاس اوکامپوس، مهاجم آرژانتینی تیم به توافق کامل و نهایی رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید