• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 8 شهریور 1402
کد مطلب : 201640
+
-

نکته بازی/ افت آقای بی‌حواس

حقیقتا ما در این ستون دیگر خجالت می‌کشیم در مورد مهدی طارمی حرف بزنیم و از طولانی شدن شایعات نقل‌وانتقالاتی پیرامون این بازیکن گلایه کنیم. یعنی کار تا این حد لوث شده است. به هر حال روزهای پایانی پنجره است و شاید تا زمانی که شما این مطلب را می‌خوانید، سرنوشت طارمی هم مشخص شده باشد. با این حال آنچه مسلم است اینکه افزایش شایعات پیرامون مهاجم ایرانی، تمرکز او را به هم زد و باعث شد این بازیکن کیفیت سابق را نداشته باشد. طارمی در سومین بازی این فصل پورتو هم گل نزد و یکی از ضعیف‌ترین نمرات را گرفت. او در برابر ریوآوه 78دقیقه بازی کرد و زمانی بیرون رفت که تیمش با یک گل عقب بود اما با خروج او پورتو 2گل زد و بازی را برد!

از تیم جدیدت خبری نشد؟
پس از انتقال سردار آزمون به رم، خیلی از اهالی فوتبال ایران به او تبریک گفتند که در این میان نام عارف غلامی هم به چشم می‌خورد. مدافع پیشین استقلال با انتشار یک استوری، سردار آزمون را افتخار ایران معرفی کرد که البته توصیف اغراق‌آمیزی است، هرچند امیدواریم سردار در پایتخت ایتالیا بدرخشد. با این حال استوری غلامی دست‌کم یک خاصیت داشت و آن هم اینکه همه یاد او افتادند. این بازیکن که به راحتی حاضر به تمدید قراردادش با استقلال نشد، نوشته بود: «با یک تیم خارجی قرارداد بستم و فقط 5روز وقت دارم درصورت فسخ آن، بتوانم به استقلال برگردم.» این اظهارات البته مربوط به یک‌ماه پیش بود. الان فصل شروع شده و استقلال 4بازی هم انجام داده اما هنوز خبری از تیم جدید غلامی نیست.

بین 2تیم، دوم هستید
با وجود شکست در برابر استقلال تهران، انصافا استقلال خوزستان نمایش خیلی خوبی در آزادی داشت و سزاوار باخت نبود. در همین راستا فرزین گروسیان، دروازه‌بان تیم خوزستانی گفت: «خودتان کیفیت تیم ما را دیدید و به‌نظرم تیمی در تهران، استقلال را این‌قدر تحت‌فشار نگذاشته بود.» خب این خیلی جمله رایجی است و بسیاری از بازیکنان تیم‌های مقابل پرسپولیس و استقلال، بعد از پایان بازی از این حرف‌ها می‌زنند اما راستش این جمله گروسیان در موقعیت جالبی بیان نشد. تازه هفته چهارم لیگ است، استقلال فقط 2بازی خانگی برگزار کرده و هر دو تیم مقابل هم عالی بودند. حتی می‌توان گفت ملوانی که در آزادی پنالتی خراب کرد، بیشتر استقلال را تحت فشار قرار داد. در حقیقت استقلال خوزستان از این نظر بین 2تیم مهمان استقلال دوم است!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید