• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 7 شهریور 1402
کد مطلب : 201579
+
-

گرینویچ

سگ شیطانی

انتشار فیلم کوتاهی از یک نژاد خاص سگ، حسابی مورد توجه قرار گرفته و خیلی‌ها چنان ترسیده‌اند که گفته‌اند فعلا نمی‎‎خواهند اصلا هیچ سگی را ببینند. این سگ که حتی لقب «سگ شیطانی» هم به آن داده شده، در واقع یک نژاد خاص از سگ‌هاست که به نام «پولی مجارستان» معروف است.  موهای ضخیم و بلند خاکستری که حتی صورت این حیوان را هم پوشانده، به آن هیبتی شیطانی داده و به همین‌خاطر برخی به آن، این لقب را داده‌اند. ویدئوی این سگ، میلیون‌ها بار در شبکه‌های اجتماعی دیده شده و برخی کاربران گفته‌اند این ویدئو، از فیلم‌های ژانر وحشت هم بیشتر آنها را ترسانده است. این نوع سگ، برخلاف هیبتش بسیار چابک و سریع است و لقب آکروبات باز سگ‌ها را یدک می‌کشد.

تلاش ناکام دانشمند پیگیر

یک دانشمند ژاپنی، چنان در کارش متعهد بوده که نزدیک به یک سال، یک کلاه بزرگ به شکل کله پرندگان را روی سرش گذشته بود تا توجه و اعتماد آنها را جلب کند و البته در این کار ناکام ماند. توشیتاکا سوزوکی اخیرا عکسی از یکی همکارانش را در توییتر منتشر کرده و نوشته بود که تصویر متعلق به همکارش است. او در توضیح گفته بود که این مرد، نزدیک به یک سال تمام، خود را به این شکل
در می‌آورده و وسط جنگل می‌نشسته تا توجه پرنده‌ها را جلب کند اما تلاشش، در پایان ناکام مانده است. پرنده‌شناس‌ها می‌گویند که پرنده‌ها چهره انسان را تشخیص می‌دهند و به همین‌خاطر به انسان‌ها نزدیک نمی‌شوند. تلاش ناکام این دانشمند، البته با توجه مردم در فضای مجازی در ژاپن مواجه شده و تعهدش مورد ستایش قرار گرفته است.

تجمع مو قرمزها در هلند

مو قرمزها به‌خاطر ظاهر متفاوت شان، همیشه احساس غریبگی در جمع را دارند اما این روزها، شهر تیلبورگ در جنوب هلند را خانه خود احساس می‌کنند؛ چون هزاران نفر دیگر مثل خودشان در جشنواره سالانه مو قرمزها در این شهر شرکت کرده‌اند. این افراد، از سراسر دنیا خود را به این شهر رسانده‌اند تا دست‌کم برای چند روز، احساس تنهایی و غریبگی نکنند. مقامات برگزارکننده گفته‌اند حدود 5هزار نفر از سراسر دنیا به این شهر آمده‌اند و در کارگاه‌های مختلف جشنواره، ازجمله عکاسی، موسیقی و آموزش آرایش مخصوص مو قرمزها شرکت کرده‌اند. مو قرمزها حدود یک تا 2درصد جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند و حدود 2تا 6درصد مردم در کشورهای شمالی و شمال شرقی اروپا مو قرمز هستند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید