• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 7 شهریور 1402
کد مطلب : 201508
+
-

چهره خبر

لزوم شناخت  اساطیر
یوسفعلی میرشکاک، شاعر و پژوهشگر: اگر اساطیرمان را به درستی بشناسیم و به تمامی گردآوری کنیم، می‌توانیم به آسانی وارد ساحت اسطوره‌شناسی تطبیقی شده و به شناخت اساطیر مصر، یونان، روم و حتی اساطیر اسکاندیناوی برسیم. سرزمین‌هایی که اسطوره داشته‌اند دین، پیامبر و تاریخ مدونی داشته‌اند.

تجلیل از  45 پژوهشگر
علی‌محمد نائینی، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع‌ مقدس: در پنجمین دوره مراسم یادها و نام‌ها ۴۵تن از فرماندهان که نسبت به تاریخ شفاهی خود اهتمام ورزیده‌اند، تجلیل خواهند شد. در این دوره قرار است از کسانی که تاریخ شفاهی‌شان از مهرماه سال گذشته تا به امسال شروع شده است، تجلیل شود.

کاغذ ارزان برای ناشران
یاسر احمدوند، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: کاغذ دیبای شوشتر به قیمت کیلویی حدود 40هزار تومان و کاغذ مازندران به قیمت کیلویی 32هزار تومان به ناشران تحویل داده می‌شود. قیمتی که سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تعیین کرده بود، بیش از قیمت اعلام شده برای ثبت‌نام ناشران بود. اما به‌دنبال توافقی که با کارخانه دیبای شوشتر انجام دادیم، قرار شد قیمتی که برای ناشران اختصاص پیدا می‌کند، پایین‌تر از قیمت تعیین‌شده سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید