• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 6 شهریور 1402
کد مطلب : 201440
+
-

گرینویچ

خلبان مهربان

یک خلبان مهربان، به کمک یک دختر بچه آمریکایی آمده و عروسک او را که اشتباهی در ژاپن جا مانده بود، برایش به آمریکا آورد. این دختر 9ساله بعد از اینکه بعد از تعطیلات به خانه‌شان در تگزاس برگشت، متوجه شد که عروسکش را جا گذاشته است. این عروسک چنان برای این دختر عزیز بود که والدینش با هواپیمایی تماس گرفتند و به آنها ایمیل زدند تا عروسک را پیدا کنند. آنها همچنین یک پست در فیسبوک در این‌باره منتشر کردند که خیلی مورد توجه قرار گرفت. در نهایت، جیمز دارن خلبان اهل تگزاس، این پست را دید و از ارتباطاتش استفاده کرد و عروسک را شخصا به خانه دختر برد و به او تحویل داد.

سلفی بر بال بویینگ

یکی از وظایف مهمانداران هواپیما این است که اجازه ندهند مسافران، کارهای عجیب و خطرناکی در هواپیما انجام بدهند اما وقتی که خود مهمانداران از این دست کارها انجام بدهند چه؟ مهمانداران یک بوئینگ 777یک خط هوایی سوئیسی، در اقدامی عجیب، هنگامی که هواپیما منتظر اجازه برج مراقبت برای پرواز بوده، روی بال آن رفته، با هم سلفی و عکس یادگاری گرفته و حتی پایکوبی هم کرده‌اند. تصاویر این کار حسابی در فضای مجازی چرخید و آبروریزی بزرگی برای این شرکت رقم زده است. علاوه بر سخنگو، رئیس این خط هوایی هم به این رفتار غیرمسئولانه واکنش نشان داده و گفت که به‌شدت عصبانی و ناامید شده است. ارتفاع بال این هواپیما، حدود 5متر است و کارکنان آن خوش‌شانس بوده‌اند که سقوط نکرده‌اند.

ارتباط دوستانه با صاعقه

احتمال اینکه صاعقه به آدم بزند خیلی خیلی کم و در حد یک در 15هزار و 300 است اما یک آدم در چین چنان بدشانس بوده که نه فقط یک بار، که 2 بار مورد اصابت صاعقه قرار گرفته است. آن هم در کمتر از 5دقیقه. این مرد در بیرون خانه‌اش در شهر زونی در استان گویژو چین بوده که برای نخستین بار مورد اصابت قرار می گیرد. شدت برخورد چنان زیاد بوده که مرد بیچاره بیهوش روی زمین می‌افتد. تازه وقتی در حال به هوش آمدن بوده، صاعقه دوم هم به او می‌خورد و دوباره او را بیهوش می‌کند. خانواده این مرد سریع او را به بیمارستان می‌برند و پزشکان گفته‌اند خوش‌شانس بوده که فقط دچار جراحات سطحی شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید