• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 6 شهریور 1402
کد مطلب : 201426
+
-

جهان مقاومت

سقوط پهپاد ۴۰ میلیون یورویی رژیم صهیونیستی
سقوط پهپاد گرانقیمت هرون، ساخت رژیم صهیونیستی و متعلق به آژانس امور مرزی اتحادیه اروپا حین فعالیت در دریای اژه در حدفاصل یونان و ترکیه، سؤالاتی را درباره ابعاد این حادثه در محافل رسانه‌ای اروپا ایجاد کرده است. به گزارش رأی‌الیوم، این اتفاق، سؤالاتی را درباره میزان اعتماد به تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی برانگیخت و زنگ خطر را در صنایع نظامی این رژیم به صدا درآورد.

مبارزه حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
برخی از استادان و فعالان دانشجویی آمریکا با انتقاد از جلوگیری از مطرح شدن موضوعات مرتبط با حقوق فلسطینیان در دانشگاه‌های این کشور تأکید کردند که طی 2دهه گذشته فعالان و استادانی که از مسئله فلسطین حمایت می‌کنند، در فهرست سیاه قرار گرفته و به حمایت از تروریسم متهم شدند. به گزارش خبرگزاری سما، دانشجویان و فعالان علمی در طول سالیان دراز تلاش کردند که مسئله حقوق فلسطین را در صدر اولویت‌های دانشگاه‌های خود قرار دهند اما با تدابیر نژادپرستانه مواجه شده‌اند.

وزیر خارجه قطر: با اسرائیل جنگ نداریم، اما آنها اشغالگرند
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر در جلسه پرسش و پاسخی که اخیرا در اندیشکده بین‌المللی پژوهش‌های راهبردی سنگاپور برگزار شد، تأکید کرد که «ما جنگی با اسرائیل نداریم. اسرائیلی‌ها فلسطین را تحت اشغال دارند، بنابراین توافق با اسرائیلی‌ها به‌معنای صلح نیست.» به گزارش اسپوتنیک، وی  اشاره کرد که هیچ‌گونه روابط دیپلماتیکی میان قطر و رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

اذعان صهیونیست‌ها به بازدارندگی شدید حماس
مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کردند که تلاش علنی جنبش حماس در کرانه باختری آسیب سنگینی به قدرت بازدارندگی این رژیم وارد کرده است. به گزارش وب‌سایت عبری واللا، این مقامات اعتراف کردند که تلاش آشکار حماس پیرامون عملیات و حوادث کرانه باختری نشان می‌دهد که بازدارندگی رژیم صهیونیستی آسیب جدی دیده است. عملیات‌های مقاومت فلسطین اخیرا در کرانه باختری افزایش یافته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید