• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 6 شهریور 1402
کد مطلب : 201425
+
-

جهان‌نما/آتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه لوئیزیانای آمریکا


یک مخزن ذخیره‌سازی‌ پالایشگاه گریویل واقع در ایالت لوئیزیانا در حدود 65کیلومتری غرب نیواورلئان، دچار حریق گسترده شد. این آتش‌سوزی باعث تخلیه منطقه گردید و چندمین مورد از آتش‌سوزی‌های متوالی در پالایشگاه‌های آمریکا به شمار می‌آید. به گزارش فاکس نیوز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی انرژی آمریکا، در این تاسیسات نفتی که صاحب دومین ظرفیت عملیاتی بزرگ آمریکاست، روزانه حدود 600هزار بشکه نفت تولید می‌شود.

انفجار مهیب در پمپ بنزین نزدیک پایتخت رومانی

وزارت بهداشت رومانی از مجروح‌شدن ۴۶ نفر و کشته شدن یک نفر در یک رشته انفجار در یک پمپ بنزین در استان جامبوویکا واقع در حدود ۱۳ کیلومتری بخارست، پایتخت این کشور خبر داد. به گزارش اسپوتنیک، وزارت کشور رومانی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک جلسه اضطراری به ریاست مارسل کولاچو، نخست‌وزیر این کشور برگزار شد.

سرقت بی‌دردسر در سانفرانسیسکو

تصاویر ویدئویی یک شهروند از داخل خودرو نشان می‌دهد که 2 سارق بدون مزاحمت دیگران، وسایل شخصی یک راننده ازجمله کوله پشتی وی را می‌دزدند. به گزارش سی‌ان‌ان، سارقان که با بوق ممتد یک خودروی دیگر به نشانه اعتراض مواجه می‌شوند، بدون توجه به اطراف خود، سرقت را با موفقیت به پایان می‌رسانند. انتشار ویدئوهای دیگر از این دست سرقت بی‌دردسر از فروشگاه‌ها، اعتراض مردم آمریکا به پلیس را در پی داشته است.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید