• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 6 شهریور 1402
کد مطلب : 201356
+
-

«مرا ببخش»؛ عاشقانه‌ای دیگر

تازه‌ترین موزیک ویدئوی علیرضا قربانی، این روزها مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است

گزارش
«مرا ببخش»؛ عاشقانه‌ای دیگر

فهیمه پناه‌آذر-روزنامه‌نگار

«مرا ببخش» تازه‌ترین موزیک ویدئوی علیرضا قربانی به تهیه‌کنندگی محسن خباز منتشر شد. به‌گزارش همشهری، بعد از تور کنسرت‌های موفق علیرضا قربانی در تهران و 6شهر دیگر، این خواننده ویدئو موزیک جدید خود را منتشر کرد. علیرضا قربانی موزیک جدید خود را با عنوان «مرا ببخش» رونمایی کرد. همراه با این قطعه، ویدئو کلیپی به کارگردانی وحید امینی با نقش‌آفرینی محسن کیایی و سارا توکلی نیز منتشر شده که این روزها در فضای مجازی دست به‌دست می‌چرخد. این قطعه با شعری از حسین غیاثی با آهنگسازی حسام ناصری ساخته شده است.

علیرضا قربانی به‌تازگی درباره این قطعه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نسخه‌های بی‌کیفیتی از این قطعه پیش از این در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست شده بود؛ بنابراین تصمیم گرفتیم تا نسخه اصلی آن را نهایی و همراه با ویدئو کلیپ آن خدمتتان تقدیم کنیم. امیدواریم این قطعه عاشقانه در این روزهای پرتلاطم کمی آرامش برایتان به ارمغان داشته باشد.
از اتفاقات بزرگ موسیقی در بهار و تابستان امسال، برگزاری کنسرت قربانی بود، تور کنسرت‌های این خواننده موسیقی سنتی - ملی از ۱۶اردیبهشت تا ۲۶تیرماه امسال در شهرهای مختلف کشور ازجمله گرگان، رشت، تبریز، شیراز، کرمان، سیرجان، جزیره کیش و تهران برگزار شد و این رویداد پس از ۳۰اجرا در کاخ‌موزه سعدآباد تهران به پایان رسید. حالا قربانی خواننده موسیقی ایرانی بعد از برگزاری کنسرت‌های موفق «با من بخوان» در تهران و دیگر شهرهای کشور، آبان سال‌جاری به کانادا و سپس به اروپا و استرالیا خواهد رفت.


فضای مجازی، برگ برنده تک‌آهنگ‌ها
علیرضا قربانی هم مانند دیگر خوانندگان می‌داند که فضای مجازی می‌تواند بر دیده‌شدن کار کمک زیادی کند. این روزها تک‌آهنگ‌ها بیشترین خریدار را در فضای مجازی دارند، فرقی هم نمی‌کند تک‌آهنگ ایرانی باشد یا خارجی.
 در دوره‌ای به‌خاطر شیوع کرونا تمام کنسرت‌ها در سراسر جهان تعطیل شد، این موضوع در ایران هم با تعطیلی بیش از 2سال کنسرت‌های موسیقی همراه شد؛ در چنین شرایطی ارئه، تک آهنگ‌ها درفضای مجازی رواج بیشتری یافت. دفتر موسیقی وزارت ارشاد در روزهایی که کنسرت برگزار نمی‌شد، کارش محدود به صدور مجوز برای آلبوم‌ها و تک آهنگ‌ها شده بود. رفته‌رفته فعالیت‌های هنری از سر گرفته شد اما کنسرت‌های موسیقی در ایران با فاصله زمانی بیشتری فعالیتش را آغاز کرد. علیرضا قربانی مانند دیگر خوانندگان بار دیگر کنسرت‌هایش را اجرا کرد، کنسرت‌هایی که در بهار و تابستان بیشترین مخاطب را داشت اما با وجود برگزاری کنسرت‌ها و فروش بلیت‌های کنسرت کمتر از یک ساعت، تک آهنگ‌ها با فاصله زیادی از برگزاری کنسرت دربرگیری بیشتری دارند. «مرا ببخش» علیرضا قربانی هم بیشترین بازخورد را از زمان نشرش در فضای مجازی داشته و مهم‌ترین نکته واکنش‌هایی است که علاقه‌مندان به موسیقی قربانی در فضای مجازی دارند. پیام‌هایی که شاید خود قربانی در کنسرت‌هایش آن را کمتر می‌شنود و یا می‌خواند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید