• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 5 شهریور 1402
کد مطلب : 201321
+
-

جهان مقاومت

مشارکت۱۱هزار نیروی حشدالشعبی در تامین امنیت اربعین
سازمان حشدالشعبی عراق، ضمن تأکید بر آمادگی نیروهای خود برای تامین امنیت مراسم اربعین حسینی(ع)، از مشارکت ۱۱هزار نفر در این طرح خبر داده است. به‌گزارش میدل‌ایست نیوز، فرمانده ستاد عملیات فرات مرکزی حشدالشعبی گفته این نهاد به دستور فرمانده کل نیروهای مسلح عراق مبنی بر آمادگی در راستای تامین امنیت و خدمات اربعین پایبند است.

هشدار صهیونیست‌ها درباره جایگاه ویژه عربستان در مسجدالاقصی
کارشناسان صهیونیست هشدار دادند که دادن جایگاه به عربستان در مسجد الاقصی، موجب افزایش جهاد و مبارزه علیه رژیم‌صهیونیستی می‌شود. به‌گزارش رأی‌الیوم، مردخای کیدار با اشاره به توافق قریب‌الوقوع عادی‌سازی روابط، گفته که تل‌آویو باید به هرگونه تلاش عربستان برای رسیدن به جایگاهی در قدس پاسخ جدی بدهد.

نقش خارجی‌ها در ناآرامی‌های اخیر جنوب سوریه
آمریکا، انگلیس، فرانسه و قطر که پیش‌تر دمشق را به تشدید تنش در استان‌های مختلف سوریه تهدید کرده بودند، این تهدید را عملی کردند. به‌گزارش المعلومه، سعید فارس، تحلیلگر امور امنیت اجتماعی و ملی سوریه، کشورهای خارجی را به تحریک مردم سوریه برای به شکست کشاندن مقاومت مردمی و تضعیف امنیت دمشق متهم کرده است.

ورود هیأت امنیتی عراق به پایگاه عین‌الاسد
در پی تحرکات نظامی مشکوک آمریکا در غرب عراق، یک هیأت امنیتی عراقی وارد پایگاه نظامی عین‌الاسد شد. به‌گزارش خبرگزاری رسمی عراق، این هیأت به ریاست عبدالامیر یارالله، رئیس ستاد کل ارتش عراق، وارد پایگاه عین‌الاسد شد. این پایگاه در غرب استان الانبار همواره شاهد ترددهای مشکوک کاروان‌های آمریکایی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید