• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 5 شهریور 1402
کد مطلب : 201260
+
-

«عشق کوفی» و «نون.خ» پرطرفداران بهار و تابستان

تلویزیون
«عشق کوفی» و «نون.خ» پرطرفداران بهار و تابستان

براساس آمار به‌دست‌آمده از تلوبیون تا پایان مرداد، «عشق کوفی» پربازدیدترین سریال تابستان و «نون‌خ۴» و «آتش و باد» هم رتبه‌های اول و دوم فصل بهار را در اختیار دارند.
به گزارش همشهری، ایرنا نوشت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مرداد‌ماه ۱۱سریال جدید در شبکه‌های تلویزیونی پخش شده است. براساس آمار به‌دست‌آمده از تلوبیون تا پایان مرداد، «عشق کوفی» پربازدیدترین سریال تابستان است و پشت سر آن «بازپرس»، «سوران» و «نیکان» دیده می‌شود.
«نون خ۴» و «آتش و باد» هم رتبه‌های اول و دوم فصل بهار را در اختیار دارند. سریال «عشق کوفی» محصول جدید سازمان اوج است که سال‌ پیش به کارگردانی حسن آخوندپور کلید خورد. این سریال تاریخی- عاشورایی پنجشنبه و جمعه‌ها از شبکه3 پخش می‌شود. برای «عشق کوفی» پس از ۹قسمت، میانگین ۱۲۳هزار بازدید برای هر قسمت ثبت شده. مجموع بازدید آن هم تا پایان مرداد به بیش از یک میلیون مشاهده رسید. همچنین «عشق کوفی» در فهرست ۱۰سریال پربازدید یک‌ماه اخیر تلوبیون قرار گرفته است. پخش فصل چهارم «نون خ» نوروز امسال در شبکه یک شروع شد. سریال ۲۱قسمتی سعید آقاخانی در رمضان هم ادامه یافت و موفق به ‌ثبت میانگین هر قسمت ۵۷۰هزار بازدید شد. این سریال همچنین با کسب حدود ۱۲میلیون بازدید، رکورد میزان مشاهده سریال‌های ۱۴۰۲ را در اختیار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید