• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 4 شهریور 1402
کد مطلب : 201236
+
-

عدد خبر/ 100000 تن

مدیرکل تعاون روستایی فارس از خرید توافقی ۱۰۰هزار تن گوجه فرنگی تولید شده کشاورزان این استان از ابتدای سال زراعی تاکنون، خبر داد و اعلام کرد که خرید همچنان ادامه دارد. به گزارش ایسنا، سیدکاظم موسوی گفت: «این اقدام با سیاستگذاری وزارت جهادکشاورزی توسط سازمان تعاون روستایی کشور و شبکه‌های تحت پوشش آن در تمامی نقاط ایران اجرایی و تاکنون چندین میلیون تن محصولات متنوع زراعی و باغی خریداری شده است.»

۴۶۶ میلیارد
در آیینی‌ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام 4پروژه راهداری با اعتبار ۴۶۶ میلیارد ریال در شهرستان ایوان به بهره‌برداری رسید. به گزارش ایرنا، علیرضا رشیدی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ایوان گفت: «پروژه‌های افتتاحی شهرستان ایوان شامل بهسازی و آسفالت راه‌های برون و درون شهری، بهسازی و روکش آسفالت محور زرنه - سومار است.»

۱۳۳۵ پروژه
عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: «در هفته دولت سال‌جاری ۱۳۳۵ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۴۸ هزار نفر به بهره‌برداری می‌رسد. از این مبلغ حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است که سرمایه‌گذاری کرده‌اند و همواره قوتی برای استان بوده‌اند. ما هم همیشه به چشم یک فرصت به این موضوع نگاه کرده‌ایم.»‌

این خبر را به اشتراک بگذارید