• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 29 خرداد 1397
کد مطلب : 20107
+
-

درخشش در روسیه امید را از استقلال می‌گیرد؟

درخشش در روسیه امید را از استقلال می‌گیرد؟

درخشش امید ابراهیمی در بازی اول غافلگیر کننده بود. شاید حضور فیکس او در ترکیب اصلی تیم‌ملی را هم کسی نمی‌توانست پیش‌بینی کند. غیبت اجباری عزت‌اللهی در مسابقه اول باعث شد تا امید شانس بازی مقابل مراکش را پیدا کند و او از این شانس به خوبی استفاده کرد. 
فرمانده استقلال که به‌شدت مورد علاقه شفر است یکی از 3بازیکن برتر تیم‌ملی بود. او با جنگندگی و هوش سد راه حملات مراکش شد و توپ‌های مهمی را قطع کرد. شاید یکی از مهم‌ترین صحنه‌ها در نیمه اول با تاثیرگذاری مستقیم او رخ داد. توپی که او با قدرت بدنی از حریف پس گرفت درنهایت ضدحمله خطرناکی شد و سردار را با گلر حریف تک به تک کرد. درخشش امید ابراهیمی هر چه‌قدر که باعث دلگرمی و امید ایرانی‌ها شده شاید ته‌دل هواداران استقلال را نگران کرده باشد. در همان ایام تمرینات تیم‌ملی خبری رسید که هافبک ملی‌پوش استقلال با یک تیم قطری توافق کرده و آبی‌ها باید با او خداحافظی کنند. 
حالا و با توجه به درخشش ابراهیمی در ترکیب تیم‌ملی در بازی اول بی‌شک تیم‌های زیادی مشتری او خواهند بود. در چند سال گذشته هم ابراهیمی با قراردادهای بالا با استقلال تمدید می‌کرد و بدون شک حالا راضی کردن او برای یک فصل حضور در استقلال بودجه زیادی لازم خواهد داشت. شاید تنها شانسی که آبی‌ها برای حفظ ابراهیمی حتی برای یک نیم‌فصل داشته باشند حضور استقلال در مرحله پایانی لیگ قهرمانان آسیا باشد. ممکن است امید ابراهیمی برای کسب افتخار با استقلال وسوسه شود تا همچنان با استقلال ادامه دهد. با توجه به نتایج خوب نیم‌فصل دوم سال گذشته و امیدواری آبی‌ها به نتایج خوب تیم‌شان در فصل جدید خیلی‌ها شانس بالایی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را برای استقلال قائل هستند و این تنها نکته‌ای است که شاید فرمانده آبی را برای خروج از تیمش مردد کند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید