• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 28 خرداد 1397
کد مطلب : 20090
+
-

صدای استان ها

صدای استان ها

   سرقت از قبرستان

یکی از مشکلات ما در شهرستان اسلام‌آباد غرب سرقت ویترین‌های آلومینیومی است که بالای قبور نصب شده. معتادان شب‌ها این ویترین‌ها را از جا درمی‌آورند و می‌برند.
عبدالله الفتی از کرمانشاه

   جمع‌آوری دستگاه‌های کارتخوان

دستگاه‌های کارتخوان کم‌کارکرد از سوی متولیان جمع‌آوری می‌شوند. این در حالی است که بسیاری از مشتری‌ها مبالغ اندک را هم با کارت پرداخت می‌کنند و جمع‌ کردن دستگاه‌ها منجر به بروز مشکلات میان فروشنده و مشتری می‌شود.
یک شهروند از کرمان

   زباله در جاده‌های مرودشت

ریختن زباله در اطراف مرودشت معضلی است که این شهرستان از مدت‌ها پیش با آن روبه‌روست. جاده‌های مرودشت اغلب به سمت آثار تاریخی می‌رود و گردشگران بسیاری از آن گذر می‌کنند.   
منصوری از فارس

   حقوق بازنشستگان

از استان البرز تماس می‌گیرم. بازنشسته تامین اجتماعی هستم. قرار بود حقوق بازنشستگان افزایش یابد، اما این اتفاق نیفتاده است. حقوق‌های بالا معمولا سال به سال هم افزایش می‌یابد، اما حقوق بازنشستگان تغییر نمی‌کند.
یک شهروند از البرز

   کوچه‌های بدون آسفالت خرمشهر

بسیاری از کوچه‌های خرمشهر مشکل آسفالت دارند و به همین دلیل تردد در آن‌ها با مشکلاتی همراه است. از مسئولان شهرداری تقاضا دارم فکری برای این کوچه‌ها که در زمان بارندگی با آبگرفتگی هم روبه رو می‌شوند، بکنند.
هلالات از خوزستان
 
   معضل سگ‌های ولگرد

یکی از مشکلات باغ شهرهای صدرا حضور سگ‌های ولگرد است که موجب هراس ساکنان منطقه می‌شود. مسئولان هرچه سریع‌تر این سگ‌ها  را جمع کنند.
صدیقی از فارس

   جمع‌آوری سرعت‌گیرها

سرعت‌گیر‌های بلوار خیام مشهد  غیراستاندارد است و موجب بروز مشکل برای رانندگان می‌شود. از مسئولان تقاضا می‌کنم برای جمع‌آوری این سرعت‌گیرها اقدام کنند.
رجبی از خراسان رضوی

این خبر را به اشتراک بگذارید