• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 1 شهریور 1402
کد مطلب : 200867
+
-

گرینویچ

عجیب‌‎ترین هیکل دنیا

یک مرد جوان، با بازوهای عجیب و غریب و عظیمش، دنیا را درگیر خود کرده و حسابی به شهرت و البته فالوور رسیده است. این مرد جوان یک تیک تاکر است که اخیرا به‌خاطر عکس‌ها و فیلم‌هایی که منتشر کرده، در دنیا شناخته شده است. مسئله عجیب درباره او، سایز متفاوت و بسیار بزرگ بازوهایش است. او با وجود هیکل عضلانی و عجیبش، انعطاف بالایی دارد و فیلم‌هایش از این بابت پربیننده است. شهرت او باعث شده تا خیلی زود، فالوورهایش در تیک‌تاک چند ده برابر و ویدئوهایش، میلیون‌ها بار بازدید شود. کاربران با دیدن ویدئوهای او، از عضلات بسیار بزرگ او نوشته و از تلاش‌ها و تمرین‌های سخت او تمجید کرده‌اند.

میلیونر آدم‌خوار

معمای چندساله غیبت مرموز یک میلیونر، در پی انتشار تصاویری از یک مرد سفیدپوست در میان قبیله‌ای بدوی در اقیانوسیه، احتمالا حل شده است. مایکل راکفلر، از خاندان سرشناس راکفلر آمریکا، در سال1961 بعد از سفر به گینه پاپوا نو، گم شد و دیگر هیچ‌کس ردی از او پیدا نکرد. سال‌ها گمان می‎رفت که او کشته شده اما اخیرا فیلم‌هایی که از قبایل موسوم به آدم‌خوار گرفته شده، احتمالا ثابت می‌کند که این مرد، با آنها قاطی شده و حالا دیگر یکی از آنهاست. این فیلم‌ها را یک خبرنگار استرالیایی از مردم منطقه گرفته و در آنها مشخص است که یک مرد سفیدپوست، که به‌نظر می‌رسد راکفلر است، مثل دیگران نیزه به‌دست گرفته.

رابطه مادرانه مرغ و سنجاب

یک مرغ در اسکاتلند، به‌خاطر مراقبت از یک بچه سنجاب، قلب مردم را در بریتانیا به‌دست آورده است. ماجرا این است که بعد از اینکه یک بچه سنجاب از مادرش جدا شد، بدون مراقبت و توجه مانده بود اما این مرغ کنجکاو، در اصطبل سراغ او رفته و او را زیر بال خود گرفته است. مالکان این مزرعه، بعد از دیدن یک جوجه عجیب زیر مرغ، حسابی تعجب کردند و در نهایت متوجه شدند این مرغ، در واقع از یک سنجاب نگهداری می‌کند. آنها با مقامات محیط‌زیست تماس گرفتند و سنجاب را از این مرغ مهربان جدا کردند چون به چیزی به جز گرمای مرغ و دانه برای زنده ماندن نیاز داشت و باید حتما شیر می‌خورد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید