• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 31 مرداد 1402
کد مطلب : 200779
+
-

برزگر چگونه جدا شد؟

جدایی مهاجم جوان استقلال یک‌بار دیگر باعث اوج‌گیری اختلافات در این تیم شده است

برزگر چگونه جدا شد؟

 استقلال این روزها در حالی خودش را آماده بازی با سپاهان می‌کند که جواد نکونام از عملکرد باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات راضی نیست. پرسپولیس و سپاهان 2رقیب جدی آبی‌پوشان، عملکرد مثبتی در زمینه جذب بازیکن داشتند ولی استقلال حتی بعد از آمدن علی خطیر هم نتوانست بازیکن جدیدی را جذب کند. دیروز البته قرارداد سامان تورانیان بازیکن فصل گذشته مس کرمان که سهمیه زیر 23سال است ثبت شد ولی این بازیکن هم با پیگیری‌های قبلی جواد نکونام به تیم اضافه شده است.

  عصبانیت نکونام از جدایی برزگر
منتظر محمد بازیکن عراقی که چند هفته پیش با استقلال قرارداد امضا کرد، نخستین بازیکنی بود که به‌دلیل سقف بودجه شرایط ثبت قرارداد با این تیم را پیدا نکرد تا راهی مس رفسنجان شود. روز یکشنبه اما آریا برزگر هم راهی نساجی شد و جالب اینجاست که جواد نکونام سرمربی آبی‌ها از جدایی این بازیکن اطلاع قبلی نداشت. ماجرا هم از این قرار است که مدیران استقلال از برزگر خواسته بودند تا مبلغ قراردادش را کم کند ولی او موافقت نکرده و در نهایت راهی نساجی شده است. یکی از مربیان استقلال در این زمینه به همشهری می‌گوید: «کادر فنی در جریان جدایی این بازیکن نبود و نکونام هم به‌شدت بابت این اتفاق ناراحت و عصبانی است. باشگاه به ما گفته که برزگر بدون گرفتن رضایت‌نامه از استقلال جدا شده ولی از یک طرف هم شنیدیم که او بعد از توافق با باشگاه به نساجی رفته است و نمی‌دانیم حرف چه‌کسی را باور کنیم. نکونام روی جذب بازیکنان جوان تأکید داشت ولی ما متأسفانه برزگر را از دست دادیم.» البته سایت طرفداری هم روز گذشته با انتشار خبری مدعی شد که مدیران استقلال برای کاهش هزینه‌هایشان قرارداد برزگر را امضا نکردند تا بتوانند یک مهاجم باکیفیت برای استقلال جذب کنند. با این حال جدایی برزگر موضوعی بود که با ناراحتی نکونام همراه شد.

  انتقاد هواداران از خطیر
موضوع دیگری که باعث نگرانی نکونام شده است، عدم‌رقابت در برخی پست‌هاست که ریشه در کمبود بازیکن دارد. او به‌شدت از عملکرد مدیران باشگاه ناراضی است و حتی ترجیح داده ارتباط و جلسه‌ای هم با علی خطیر نداشته باشد. هواداران استقلال هم از روز یکشنبه و بعد از پیوستن یاسین سلمانی به پرسپولیس، در صفحات مجازی خطیر را مورد انتقاد قرار داده‌اند. خطیر بعد از آمدن به استقلال با صراحت اعلام کرده بود قوانین نقل و انتقالاتی را که مربوط به سقف بودجه می‌شود، قطعا رعایت خواهد کرد. یک منبع آگاه در باشگاه استقلال به همشهری می‌گوید: «قنبرزاده به خطیر قول داده بود که هر باشگاهی سقف را رعایت نکند اجازه ثبت قراردادهایش را نخواهند داد ولی رقیبان ما بازیکن گرفتند و قراردادهایشان ثبت شد ولی دست ما خالی ماند و بازیکن هم نگرفتیم.»

  نکونام دنبال 2بازیکن خارجی
نکونام برای تقویت تیمش درصدد جذب یک هافبک بازی‌ساز و یک مهاجم است. دیروز برخی از سایت‌ها از توافق ابتدایی استقلال با یک مهاجم خبر دادند ولی گفته می‌شود باشگاه هنوز با مهاجمی توافق نکرده. استقلال با بحران مالی روبه‌روست و  برای  پیدا کردن اسپانسر به موفقیت خاصی نرسیده است. با وجود این مشکلات، آبی‌ها 2بازی ابتدایی را با برد پشت سر گذاشتند و قرار است راهی اصفهان شوند تا این هفته سومین بازی فصل را در برابر سپاهان انجام دهند. استقلال از لحاظ شرایط فنی، جذب بازیکن، مسائل مالی و... با تیم مورد نظر نکونام فاصله دارد ولی او امیدوار است تیمش که روند خوبی در امتیازگیری داشته با اضافه کردن چند بازیکن در بین مدعیان اصلی قهرمانی قرار بگیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید