• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 31 مرداد 1402
کد مطلب : 200778
+
-

مرگ و زندگی یعنی این!

مرگ و زندگی یعنی این!

مسابقه امروز با شارجه امارات، به معنی واقعی کلمه یک مسابقه مرگ و زندگی برای تراکتور خواهد بود. اگر آنها امروز برنده باشند، به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کنند و اگر نتوانند به‌عنوان تیم برنده زمین را ترک کنند، شانس حضور در لیگ قهرمانان را از دست می‌دهند. امروز در ورزشگاه یادگار، تماشاگرها جو وحشتناکی برای حمایت از تراکتور خواهند ساخت، اما عملکرد این تیم در شروع فصل اصلا امیدوارکننده نبوده و حالا یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های ممکن، در مسیر این تیم قرار گرفته است.

  2فوتبالیست مقابل هم
2مربی که در نبرد امروز روبه‌روی هم قرار می‌گیرند، هر دو بازیکنان نسبتا خوبی بوده‌اند. خمز در لالیگا بازی می‌کرد و کاسمین اولاریو نیز بازیکنی در ‌لیگ رومانی بود. به لحاظ مربیگری، تفاوت‌های زیادی بین آنها دیده می‌شود. خمز در بالاترین سطح کار کرده اما اولاریو بیشتر در آسیا مشغول به‌کار بوده است؛ هر چند که اولاریو به سبب سال‌ها کارکردن در تیم‌های اماراتی و عربستانی، شناخت دقیقی از فوتبال آسیا دارد. او یک سال هم سرمربی تیم ملی عربستان بوده است.

   به حریف ایستگاهی ندهید!
تراکتوری‌ها در بازی امروز باید کمترین خطای ممکن را مقابل شارجه انجام بدهند؛ چرا‌که میرالم پیانیچ در این تیم حضور دارد؛ بازیکنی که به‌خاطر تبحرش در زدن ضربات ایستگاهی از شهرت قابل‌توجهی برخوردار است. این بازیکن در رم و یووه، ایستگاهی‌های زیادی را به گل تبدیل کرده و حالا یکی از ستاره‌هایی است که امروز در ورزشگاه یادگار روبه‌روی تراکتور قرار می‌گیرد. حریف 2ستاره سرشناس دیگر هم دارد؛ کاستاس مانولاس و پاکو آلکاسر که در بالاترین سطح فوتبال اروپا حضور داشته‌اند. شارجه همین هفته در لیگ امارات، یک مربی ایرانی را شکست داده و بعد از بردن الاتحاد کلبا، حالا باید خودش را برای نبرد با یک تیم ایرانی آماده کند.

  خرید جدید بازی نمی‌کند
تراکتوری‌ها یک ستاره جدید برای خط حمله خریده‌اند اما مهدی عبدی نمی‌تواند در دیدار امروز حضور داشته باشد. او اخیرا با تیمش تمرین کرده اما به لحاظ قانونی امکان بازی در این مسابقه را ندارد. درصورتی که تراکتور به دور گروهی لیگ قهرمانان برسد، مهدی این فصل هم در آسیا به میدان خواهد رفت. در غیر این صورت، او باید منتظر فصل بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشد.

  همه نگران پورحمیدی
خیلی از طرفداران تراکتور برای این بازی، نگران فرم حسین پورحمیدی هستند؛ سنگربانی که فصل را اصلا خوب شروع نکرده و در همین ابتدای فصل، 2اشتباه مهلک و مرگبار داشته است. حسین آشکارا اضطراب دارد و نگران شرایط بازی در ترکیب تراکتور است. با این حال، شاید یک نمایش خوب از سوی این بازیکن کافی باشد تا او همه ماجراهای قبلی را پشت سر بگذارد و به همان گلری تبدیل شود که قبلا در لباس آلومینیوم اراک دیده بودیم.

  یادگار؛ برگ برنده تبریزی‌ها
اگر شارجه با ستاره‌هایش به تبریز می‌آید، تراکتور هم طرفدارانی دارد که در آسیا کم‌نظیر هستند؛ تماشاگرانی که تمام سکوهای یادگار را در این بازی به تسخیر درمی‌آورند تا جو سخت و سنگینی برای تیم اماراتی بسازند. این تماشاگرها بدون شک نقطه قوت تراکتور در این بازی خواهند بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید