• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
سه شنبه 31 مرداد 1402
کد مطلب : 200771
+
-

اشرار شهرری رسوا شدند

اشرار شهرری رسوا شدند

2شرور که در شبکه‌های اجتماعی قدرت‌نمایی کرده و در جریان چند درگیری خیابانی اقدام به تیراندازی و شرارت کرده بودند با دستور دادستان شهرری به محل درگیری منتقل شده و در آنجا گردانده شدند.
به‌گزارش همشهری، این دو متهم از اشرار سابقه‌دار تهران هستند. رسیدگی به دور جدید شرارت‌های آنها از 14فروردین‌ماه سال1401 آغاز شد. فیلمی از درگیری آنها در مناطق جنوبی تهران و شهرری با گروه دیگری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود. همچنین آنها در شبکه‌های اجتماعی با گروه رقیب قرار درگیری گذاشته بودند. با وجود دستگیری آنها و اعضای گروه رقیب، اما مدتی بعد از زندان آزاد شدند.
مدتی قبل اما فیلم تازه‌ای از آنها منتشر شد که نشان می‌داد آنها و گروه رقیب در یکی از خیابان‌ها به‌سوی یکدیگر تیراندازی می‌کردند. این بار نیز آنها دستگیر شدند اما مدتی بعد آزاد شدند.
آخرین فیلمی که از آنها منتشر شد به 3‌ماه قبل بر‌می‌گردد که در محله باروت کوبی در منطقه دولت‌آباد بار دیگر با گروه رقیب درگیر شده بودند که این بار در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط پلیس دستگیر شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که طرفین درگیری از مدت‌ها قبل با یکدیگر اختلاف داشتند و این اختلافات باعث می‌شود که هرازگاهی کار به درگیری مسلحانه و کری‌خوانی در شبکه‌های اجتماعی منجر شود.
در این شرایط بود که دادستان شهرری دستور داد 2نفر از آنها به اتهام درگیری دسته جمعی، تیراندازی، عربده‌کشی و شرارت و... در محل درگیری در معرض دید شهروندان چرخانده شوند. در این شرایط بود که عصر روز یکشنبه آنها درحالی‌ که از سوی مأموران ‌ محافظت می‌شدند به محله باروت‌کوبی منتقل و گردانده شدند. براساس این گزارش هم‌اکنون 2متهم در بازداشت به‌سرمی‌برند و رسیدگی به اتهامات آنها ادامه دارد.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید