• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 31 مرداد 1402
کد مطلب : 200773
+
-

راز کشف جسدی زیر تخت

خارجی
راز کشف جسدی زیر تخت

پلیس کالیفرنیا جوانی که دختر 11ساله‌ای را خفه و جسدش را زیر تخت مخفی کرده بود، دستگیر کرد.
به گزارش همشهری به نقل از نشریه میرر، روز جمعه 18آگوست  پلیس پاسادینای کالیفرنیا در جریان قتل ماریا گونزالس دختر 11ساله قرار گرفت. با اعلام این خبر پلیس بررسی‌های خود را آغاز کرد و با به ‌دست آوردن شواهدی علیه همسایه  18ساله این خانواده،  برای دستگیری‌اش وارد عمل شد و او را دستگیر کرد. کارملو گونزالس پدر ماریا به پلیس گفت که من و دخترم حدود‌3‌ماه است که در این مجتمع آپارتمانی زندگی می‌کنیم.
ماریا هنوز در مدرسه ثبت نام نکرده بود. ما اصالتا اهل گواتمالا هستیم، جایی که مادرش زندگی می‌کند. ما از آستین به پاسادینا آمده‌ایم و قبل از آن در فلوریدا زندگی می‌کردیم. در روز حادثه من باید سرکار می‌رفتم و طبق معمول هر روز ماریا تنها در خانه بود. ساعت 9:45دقیقه از آپارتمان خارج شدم و از طریق تلفن با دخترم در تماس بودم. حدود ساعت10وقتی مدت زیادی از رفتنم نگذشته بود‌ پیامی از ماریا گرفتم که گفته بود یک نفر در می‌زند. به او گفتم چون من خانه نیستم در را به روی کسی باز نکند. او نیز جواب داد که در رختخوابش است.
کارملو ادامه داد که سپس سعی کردم با دخترم تماس بگیرم، اما او به تماس‎های بعدی من پاسخی نداد. بنابراین از برادر و خواهر همسرم که در همان مجتمع زندگی می‌کردند، خواستم تا به دخترم سر بزنند. وقتی آنها به داخل خانه رفتند، در خانه باز و خانه به هم ریخته بود وخبری از ماریا نبود.
در همان زمان به خانه بازگشتم، آپارتمان را جست‌وجو کردم و دخترم را در حالی پیدا کردم که او را در یک کیسه زباله پیچیده و داخل یک سبد لباسشویی زیر تختش پنهانش کرده بودند. حوالی ساعت 15با پلیس تماس گرفتم و گفتم که دختر بیچاره‌ام را در یک کیسه پلاستیکی زیر تخت رها کرده‌اند.دخترم نفس نمی‌کشد. پلیس به محل جنایت آمد و بررسی‌هایش را آغاز کرد. پزشک قانونی اعلام کرد که ماریا به‌دلیل خفه شدن و ضربه‌های شدید به سر و گردن و تجاوز جان باخته است.
فردای آن روز یکی از همسایگان با مراجعه به پلیس در مورد هم‌اتاقی‌اش خوان کارلوس گارسیا رودریگز 18ساله مطالبی را به پلیس گفت که روند تازه‌ای به این پرونده قتل داد. او گفت که خوان کارلوس که کمتر از یک‌ماه است با او هم اتاق شده‌ام، روز جمعه بدون اینکه وسایلی جمع کند و کلید خانه را با خود ببرد، گفت که می‌خواهد مدتی برای کار به خارج از شهر برود. همه‌‌چیز طبیعی به‌نظر می‌رسید تا اینکه دایی ماریا در خانه را زد و به‌دنبال دختر جوان می‌گشت. پدر ماریا نیز به‌دنبال دخترش به آپارتمان ما آمد. بنابراین فکر کردم که باید این ماجرا را برایتان تعریف کنم.
با صحبت‌های هم‌اتاقی خوان کارلوس بازرسان توانستند شواهد دیگری مبنی بر ارتباط این جوان 18ساله با قتل ماریا به‌دست آورند و او را در شروپورت، لوئیزیانا دستگیر کردند. پلیس پاسادینا گفت که این جوان متهم به قتل است و در انتظار برگرداندن او هستند تا در اختیار مراجع قضایی این منطقه قرار بگیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید