• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 22 مرداد 1402
کد مطلب : 199750
+
-

با مردم/دریافت پول برای خدمات، توسط آتش‌نشانی ارومیه

چندی قبل انبار ما در شهر ارومیه، جنب شهرداری منطقه2 آتش گرفت. آتش‌نشانی برای اطفای حریق آمد و آتش بعد از مدتی تلاش فرونشست که جای تشکر دارد ولی مشکل از جایی شروع شد که فاکتور خدمات آتش‌نشانی به دستمان رسید! آتش‌نشانی شهر ارومیه برای اطفای حریق فاکتوری به رقم 50میلیون و 957هزار و 500ریال شامل ‌هزینه هرساعت عملیات، ‌هزینه آب مصرفی، هزینه آب خارج از شهر و‌ هزینه صدور گواهی ارسال کرد و گزارش بیمه را منوط به دریافت هزینه کرده است. تاکنون مسئله را از چند طریق پیگیری کرده‌ایم و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. از طرفی آتش‌نشانی به‌دلیل نپرداختن خسارت، گزارش بیمه را برای دریافت خسارت بیمه ارسال نکرده و کار ما دچار مشکل شده است.
شهروند ارومیه‌ای

سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی برای هفتمین‌ماه واریز نشد
از هفت‌ماه پیش سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترینتی واریز نمی‌شود ومسئولان هم پاسخ نمی‌دهند که آیا سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی کلا لغو شده است یا نه؟ اگر لغو نشده چرا واریز نمی‌شود؟ اگر لغو شده تکلیف رانندگان چیست؟
دستواره از تهران

تأخیرهای پروازهای اربعین مدیریت شود
مسافر پرواز هواپیمایی معراج در روز جمعه بودم پس از تأخیر 12ساعته از پرواز منصرف شده و سفرم به نجف را موقتا به تأخیر انداختم. اینکه مسافران ایرانی و عراقی در فرودگاه سرگردان و تشنه و گرسنه باشند و کسی پاسخگو نباشد در ‌شأن مسافران و زائران نیست.
رضوانی از کرمانشاه

پیامک
اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ بازهم به تأخیر افتاد

آزمون ورودی پایه دهم مدارس فرهنگ قرار بود دوم تیر برگزار شود که نهم برگزار شد، قرار بود نتایج را 10روز بعد اعلام کنند که گفتند یک‌ماه بعد اعلام می‌شود. متأسفانه تا تاریخ 21مرداد هم خبری از اعلام نتایج نشده و دلیلی هم برای این تأخیر نیاورده‌اند. آیا درست است دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان را دچار نگرانی، ‌بلاتکلیفی و سرگردانی کنند؟
رجبی از تهران

اختلالات سامانه همتا چه زمانی برطرف می‌شود؟
سامانه همتا که برای ثبت تلفن همراه و ریجستر‌کردن آن ضروری است مدام دچار اختلال است. برای من به‌عنوان کسی که فروشنده موبایل هستم این موضوع بسیار دردسرساز است و خریداران را دچار مشکلات جدی می‌کند. این بار هم گفته‌اند تا اواسط هفته مشکل برطرف می‌شود. فکر کنید مشتری تلفن همراه خریده است و  برای دریافت کد فعال‌سازی‌ باید تا اواسط هفته صبر کند تا بتواند از تلفنی که چند میلیون بابت آن پول داده استفاده کند. سامانه 124هم می‌گوید چند ساعت دیگر درست می‌شود ولی خبری از درست‌شدن نیست.
سبحانی از تهران

تعداد قطارهای تهران-هشتگرد- تاکستان افزایش یابد
مدتی است تعداد قطارهای تهران-هشتگرد- تاکستان کاهش یافته است و پاسخگوی جمعیت مسافران استفاده‌کننده از آن نیست در نتیجه همواره با ازدحام شدید مسافر روبه‌روست. همین مسئله باعث شده در این مسیر یک و نیم ساعته مسافران بسیاری سرپا باشند. مشکل را بارها توسط مأموران ایستگاه و قطار و سامانه صدای مسافر به گوش مسئولان راه‌آهن رسانده‌ایم ولی خبری از بازگشت و افزایش تعداد قطارها نیست.
جهانبخش ازتاکستان

پیام
هزینه‌های اضافی برای گذرنامه و گواهینامه در دفاتر پلیس +10

در دفاتر پلیس +10بابت صدور گواهینامه یا گذرنامه برای احراز مشخصات هویت متقاضی یا اخذ تصویر و... چندبار هزینه می‌گیرند درحالی‌که برخی از اینها کارهایی واحد هستند. چرا این کار را با مردم می‌کنند؟
سلامی از تهران

ورزشگاه نیمه‌کاره سبزوار تکمیل شود
2 دهه از کلنگ‌زنی و ساخت ورزشگاه 15هزار نفری توحید شهر سبزوار می‌گذرد اما متأسفانه این پروژه که انگیزه‌ای برای جوانان این شهر بود نیمه‌کاره رها شده و معلوم نیست کی به سرانجام می‌رسد. رها‌کردن طرح‌های اینچنینی نه‌تنها باعث سرخوردگی و ناامیدی شهروندان یک شهر می‌شود بلکه حیف و میل و اسراف در بیت‌المال و اموال عمومی است. از سازمان ورزش و سایر ارگان‌های ذیربط تقاضا داریم تا هر‌چه زودتر نسبت به تکمیل و راه‌اندازی این ورزشگاه اقدام کنند.
گلنبادانی از سبزوار

قیمت بلیت پرواز تهران - کیش نجومی شده است
چند وقت پیش تصمیم گرفتیم تا ‌ همراه خانواده سفری به جزیره کیش داشته باشیم اما وقتی با چند آژانس مسافرتی تماس گرفتم و قیمت‌ها را شنیدم به کل از سفر کردن منصرف شدیم. چرا قیمت بلیت پروازهای داخلی تا این حد بالا رفته است؟ جالب اینجاست که همین نرخ بالا هم در خطوط هوایی مختلف، متفاوت است. درست است که نرخ بلیت هر خط هوایی با توجه به نوع و کیفیت هواپیما و خدمات آن تعیین می‌شود اما این برای پروازهای خارجی با امکانات مختلف است نه پرواز داخلی
یک ساعته آن هم با خدمات یکسان. از سازمان هواپیمایی کشور درخواست داریم تا برنحوه نرخ‌گذاری خطوط هواپیمایی نظارت جدی داشته باشد.
امامی از تهران




 

این خبر را به اشتراک بگذارید