• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 27 خرداد 1397
کد مطلب : 19890
+
-

آخرین جزئیات از وضعیت سرباز ربوده شده

آخرین جزئیات از وضعیت سرباز ربوده شده

پدر سرباز ربوده شده ایرانی در مرز میرجاوه فیلم منتشر شده توسط گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل را قدیمی خواند و از مسئولان برای آزادی پسرش کمک خواست.

به‌گزارش همشهری، روز گذشته گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل با انتشار فیلم و بیانیه‌ای از صحت و سلامتی «سعید براتی» سرباز ربوده‌شده مرزبانی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان خبر داد. در بیانیه منتشر‌شده وضعیت سعید براتی سالم اعلام‌شده اما هیچ‌گونه درخواست یا مطلب دیگری در این خصوص منتشر نشده بود. هرچند به‌نظر می‌رسید این فیلم جدید باشد اما پدر سعید براتی در گفت‌وگو با همشهری فیلم را قدیمی اعلام کرد و گفت که در ماه‌های اخیر هیچ خبری از وضعیت پسرش ندارد.  وی ادامه داد: مهر یا آبان‌ماه سال گذشته بود که وقتی برای پیگیری وضعیت پسرم به مرزبانی رفته بودم، این فیلم را که گروهک تروریستی برای مرزبانی ارسال کرده بود، نشانم دادند. ظاهرا تروریست‌ها با ارسال فیلم قصد داشتند در ازای آزادی پسرم درخواست‌هایی را ارائه کنند. او گفت: از آن زمان دیگر خبری از وضعیت پسرم نشد تا اینکه صبح دیروز، همان فیلمی که سال گذشته در مرزبانی به من نشان داده شده بود، به دستم رسید و فهمیدم تروریست‌ها آن را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. تنها تصویر جدیدی که آنها منتشر کرده‌اند، همان عکسی است که از پسرم پخش شده و امیدوارم او در سلامت باشد و هر چه زودتر آزاد شود. پدر سعید براتی از مسئولان برای آزادی پسرش درخواست کمک کرد و گفت: تنها خواسته‌ام دیدن دوباره سعید است.

 او پس از 3ماه آموزشی، یک‌ماهی می‌شد که به‌عنوان سرباز مرزبانی به میرجاوه اعزام شده بود که حدود 13‌ماه پیش توسط تروریست‌ها ربوده شد و از آن زمان چشم‌انتظاریم تا به خانه برگردد. براساس این گزارش، ۶ اردیبهشت سال گذشته مأموران انتظامی هنگ مرزی میرجاوه هنگام گشتزنی در نقطه صفرمرزی با تروریست‌ها درگیر شدند که متأسفانه در این درگیری، 10مرزبان به شهادت رسیدند و عده‌ای مجروح شدند و یکی از مجروحین به نام سعید براتی توسط تروریست‌ها ربوده شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید