• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 31 تیر 1402
کد مطلب : 197972
+
-

عدد خبر/۳۰۰۰ دستگاه

جلال بهرامی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران با تأمین ١٠٠درصد منابع مورد نیاز از محل ظرفیت‌های خود، با شرکت‌های سازنده داخلی قرارداد ساخت از ۳هزار دستگاه اتوبوس را منعقد کرده است. از2هزار دستگاه اتوبوس موجود تهران، 100دستگاه تمام برقی هستند و تلاش می‌کنیم تا اتوبوس‌هایی که از این به بعد برای تهران خریداری می‌شوند برقی باشند.

۱۲۷۵ کیوسک
سعیــد بیگــی، مدیــرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به‌وجود ۱۲۷۵کیوسک در تهران تأکید کرد: «3منطقه تهران (6،‌11‌و‌12) دارای بیشترین کیوسک هستند و این آمادگی را داریم که درصورتی‌که کیوسک‌داران بخواهند از این مناطق به مناطقی که کیوسک کمتری دارند، مانند منطقه22 بروند، کمک کنیم. در خیابان ولیعصر هم تکلیف شورای شهر تهران بوده که از زوائد بصری کم شود؛ لذا در این خیابان اگر کسی درخواست جابه‌جایی داشته باشد سریع جابه‌جا خواهیم کرد.»

70 درصد
شادی مالکی، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با بیان اینکه حدود ۷۰درصد از خودروها در مراجعه اول موفق به اخذ معاینه فنی می‌شوند، گفت: «۳۰درصد باقیمانده از زمان مراجعه به مراکز حدود ۱۴روز فرصت دارند که رفع نقص خودرو را انجام دهند و مجدداً برای معاینه فنی مراجعه کنند.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید