• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 28 تیر 1402
کد مطلب : 197690
+
-

رونالدو علیه مسی و یوفا

ستاره پرتغالی در جدیدترین مصاحبه‌اش از خجالت مسی و لیگ آمریکا درآمد

رونالدو علیه مسی و یوفا

 کریستیانو رونالدو در دیدار دوستانه با سلتاویگو نخستین بازی‌اش را در تور پیش‌فصل در فصل جدید انجام داد. النصر با حضور او 5بر صفر این بازی را باخت. کاسترو، مربی جدید پرتغالی النصر، آن‌قدر از نتیجه ناراضی بود که گفته می‌خواهد 7 یا 8‌ بازیکن را به ریاض بفرستد و به جای آنها از تیم جوانان در ترکیب استفاده کند. البته این را هم فراموش نکنیم که یک اخراج در دقیقه52 عامل ثبت این نتیجه شد و هر 5‌گل تیم اسپانیایی پس از اخراج به ثمر رسید. چیزی که این شکست را پوشش داد، مصاحبه توفانی کریستیانو بود که هم به مسی و لیگ آمریکا طعنه زد و هم اخبار مهمی در اختیار رسانه‌ها گذاشت. رونالدو درمورد احتمال حضور در لیگ حرفه‌ای آمریکا گفت: «آمریکا؟ به هیچ عنوان. لیگ عربستان بهتر از ایالات متحده است.» با این مقدمه بد نیست نگاهی به مهم‌ترین صحبت‌های رونالدو در آخرین مصاحبه‌اش داشته باشیم.

   لیگ آمریکا
لیگ عربستان بهتر از MLS است. حالا تمامی بازیکنان (سرشناس) به لیگ عربستان می‌آیند. در طول یک سال بازیکنان سطح بالای بیشتری هم به عربستان خواهند آمد. در عرض یک‌سال، لیگ عربستان، لیگ‌های ترکیه و هلند را خواهد گرفت.

   بازگشت به فوتبال اروپا
آن در کاملا بسته است. من 38‌سال و نیم دارم و از نظر من، فوتبال در اروپا کیفیت زیادی را از دست داده است. لیگ برتر تنها لیگی است که از همه بالاتر است.

   لیگ پرتغال
لیگ خوبی است، اما در صدر نیست. مطمئنم که دیگر در اروپا و پرتغال بازی نخواهم کرد.

   لیگ عربستان
کریستیانو جعبه پاندورا را باز کرد و اکنون همه به آنجا می‌روند. وقتی به یوونتوس رفتم، سری‌آ مرده بود و وقتی با یووه قرارداد بستم، زنده شد. کریستیانو به هر جایی برود، اشتیاق زیادی ایجاد می‌کند.

   تیم ملی
بعد از جام‌جهانی فرصت صحبت با سانتوش را نداشتم. الان با روبرتو مارتینس خیلی خوب پیش می‌رویم. در 4‌بازی، 5‌گل زدم. بازیکنان همه متمرکز هستند و فقط به یورو ‌2024 فکر می‌کنیم.

   اظهارات چفرین
رئیس یوفا گفته بازیکنان پیر به عربستان می‌روند؟ پس ژوتا و نوس چی؟ با حرف او موافق نیستم. من هر جا که بروم علاقه از سراسر جهان با من همراه می‌شود.

   لالیگا
لیگ اسپانیا اکنون کیفیت گذشته را ندارد‌ و خیلی از اوجش فاصله گرفته. (البته رونالدو در شبی که تیمش 5گل از یک تیم معمولی اسپانیایی خورد این صحبت‌ها را مطرح کرد).

   سن‌وسال
من همچنان مانند 21‌سال گذشته از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم.

بازهم مسی رکورد رونالدو را زد!
مراسم معارفه لیونل مسی در اینترمیامی با 3.5میلیارد بیننده تلویزیونی به‌علاوه اینترنتی، رکورد تعداد بیننده معارفه رونالدو در النصر با ۳‌میلیارد ویو را شکست. رونالدو دوست دارد در همه‌‌چیز برتر باشد و مطمئنا از این خبر عصبانی است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید