• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 21 تیر 1402
کد مطلب : 197099
+
-

حمایت سوئد از تروریسم، متأثر از لابی‌های صهیونیسم است

روزنامه «ینی‌شفق» ترکیه در گزارشی درباره دلایل پافشاری استکهلم بر حمایتش از تروریسم و ​​حمله به مقدسات اسلامی نوشت که این یک سیاست عمیق است و فراتر از مرزهای دولت سوئد قابل بررسی است. براساس این گزارش، همانطور که خانواده‌های راکفلر در آمریکا و روچیلدها در انگلیس دارای نفوذ و تأثیرگذاری هستند، وقتی نام سوئد آورده می‌شود، خانواده والنبرگ همان معنا را به ذهن متبادر می‌کند. آنها خاندانی با نفوذ شیطانی صهیونیستی هستند و در برخی کشورها ثروت‌شان باعث شده تا مهم‌تر از دولت به‌نظر برسند.
در ادامه گزارش آمده است: عدم‌جلوگیری از سوزاندن قرآن نشان‌دهنده حماقت حاکمان سوئد است، اما سکوت خاندان والنبرگ به‌عنوان ذی‌منافع اقتصادی و مالک برندهای بزرگی مانند Atlas Copco،
Ericsson و As‌traZeneca عجیب است؛ علاوه بر این، خاندان سوئدی والنبرگ، در شرکت‌هایی مانند IKEA، Volvo، H&M شریک است و کنترل بسیاری از برندهای بزرگ دیگر را نیز در دست دارد. نویسنده در پایان گزارش خاطرنشان می‌کند که - با وجود ناشناخته بودن این خاندان- قدرت آن یکی از دارایی‌های مهم و راهبردی سوئد است؛ در حدی که «کارل گوستاو شانزدهم» شاه سوئد و «اولاف کریسترسون»، نخست‌وزیر سوئد به‌عنوان شخصیت‌هایی از این خاندان، بر سوئد حکومت می‌کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید