• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 10 تیر 1402
کد مطلب : 196059
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/AnW9B
+
-

خداحافظی به سبک کاپیتان

خداحافظی به سبک کاپیتان

قرار دادن یک استوری روی صفحه اینستاگرام، جدایی هیچ بازیکنی از هیچ تیمی را «رسمی» نمی‌کند که اگر اینطور بود، سیدحسین حسینی باید چندبار قبل از این، به‌صورت رسمی از استقلال جدا می‌شد. او در نخستین جلسه تمرینی باشگاه حاضر نشده و به‌صورت همزمان، از هوادارها خداحافظی کرده است. با این حال تجربه نشان می‌دهد نباید چنین ماجرایی را بیش از حد جدی گرفت. هر لحظه امکان دارد حسینی دوباره در اردوی استقلال دیده شود. خروجی‌ای که با یک استوری اعلام شده، با یک استوری هم قابل‌انکار خواهد بود!
جواد نکونام هنوز به شکل مشخص در مورد شرایط خط دروازه تیمش اظهارنظر نکرده است. هواداران استقلال هم سیاست شفاف او را برای دروازه نمی‌دانند. اگر قرار به جدایی سیدحسین باشد، چه‌کسی جانشین او خواهد شد؟ محمدرضا اخباری که روی کاغذ گزینه استقلال بوده، راهی گل‌گهر شده و پورحمیدی که زمانی در عضویت این باشگاه قرار داشته، فصل جدید را در تراکتور شروع خواهد کرد. در چنین شرایطی، یک گلر جوان مثل خالدآبادی و یک گلر خارجی مثل کریستوفر کنت، گزینه‌های استقلال هستند اما ظاهرا کنت هنوز با فولاد قرارداد دارد و جذب خالدآبادی به‌عنوان گلر شماره یک استقلال در این سن و سال کم، یک ریسک بسیار بزرگ برای جواد نکونام به‌حساب می‌آید.
آیا سیدحسین حسینی دوباره به اردوی استقلال ملحق می‌شود؟ فعلا هیچ‌کس جواب این سؤال را نمی‌داند اما اساسا رفتار این سنگربان، همیشه همینطور بوده و ظاهرا خود او نیز از این تعلیق لذت می‌برد. تا زمانی که تصویر سیدحسین با لباس یک تیم جدید منتشر نشود، احتمال بازگشت او وجود خواهد داشت. به‌ویژه در شرایطی که استقلال هنوز نتوانسته جانشین مطمئنی برای این سنگربان پیدا کند و خیالش از بابت یافتن یک دروازه‌بان مطمئن در پنجره نقل‌و‌انتقالات، اصلا راحت نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید