• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 1 تیر 1402
کد مطلب : 195261
+
-

افول بزرگان

بزرگان فوتبال و پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام‌جهانی در بازی‌های دوستانه پشت ‌هم می‌بازند. تیم ملی آلمان که میزبان یورو2024است و طبیعتا از بازی‌های مقدماتی معاف خواهد بود، 3دیدار دوستانه اخیرش را با 2شکست و یک تساوی به پایان برد. آنها با اوکراین 3-3مساوی کردند و به کلمبیا و لهستان باختند.
از طرفی تیم ملی برزیل که پس از استعفای تیته عملا از جام‌جهانی به این سو بدون سرمربی بود، همچنان خوب نتیجه نمی‌گیرد. آنها به مراکش و سنگال باخته و گینه را برده‌اند. بازی با سنگال 4بر 2به سود حریف آفریقایی تمام شد. سادیو مانه 2گل زد و مارکینیوش هم یک گل به‌خودی و یک گل به تیم حریف ثبت کرد. برزیلی‌ها همچنان دنبال جلب رضایت کارلو آنچلوتی هستند. سرمربی ایتالیایی که رسانه‌های نزدیک به باشگاه رئال‌مادرید بارها برایش شایعه درست کرده‌اند می‌خواهد مادرید را ترک کند، به فدراسیون فوتبال برزیل پیغام داده که مذاکرات را تا ژانویه به تعویق بیندازند.
کارلتو یک فصل دیگر با رئال قرارداد دارد و خودش بارها گفته دوست دارد تا آخر عمرش در باشگاه محبوبش بماند اما برزیل وسوسه‌کننده است و از طرفی، رئالی‌ها هم می‌خواهند مربی بزرگ دیگری را استخدام کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید