• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 1 تیر 1402
کد مطلب : 195260
+
-

ستاره‌ها به عربستان رسیدند

در لیگ عربستان اتفاقات تازه‌ای افتاده. پس از کریستیانو رونالدو و بنزما، بقیه ستاره‌ها برای پیوستن به باشگاه‌های سعودی ناز کردند اما اخیرا دوباره گشایشی رخ داده است. نخستین خرید قطعی توافق الاتحاد با انگولو کانته بود؛ یک بازیکن مسلمان دیگر از اروپا به لیگ برتر عربستان اضافه شد؛ کسی که با تیم ملی فرانسه سابقه قهرمانی جام‌جهانی را هم دارد.
    الاتحاد سون هیونگ مین را هم می‌خواست تا از این ستاره کره‌ای به‌عنوان سهمیه آسیایی استفاده کند اما پاسخ تاتنهام به این درخواست منفی بود. قهرمان عربستان قصد داشت سون ملقب به سونالدو را برای مقابله با رونالدو و بازی کنار بنزما و کانته به ترکیب خود اضافه کند. الاتحاد برای جذب سون هیونگ‌مین، پیشنهادی ۵۰میلیون پوندی به تاتنهام ارائه داده بود و با حقوق هفتگی 575هزار پوند که 3برابر حقوق فعلی او می‌شد، ولی مورد موافقت قرار نگرفت.
    النصر با زیاش و بروزویچ به توافق رسید. درحالی‌که هنوز تیم رونالدو سرمربی ندارد و رودی گارسیا که اخراج شده بود، با ناپولی برای جانشینی اسپالتی قرارداد بسته، حکیم زیاش برای بازی کنار رونالدو استخدام شد. البته هنوز قرارداد رسمی نشده ولی او هم یکی دیگر از ستاره‌های مسلمانی است که هدف لیگ فوتبال این کشور قرار دارد.
    مارسلو بروزوویچ در 30سالگی دچار کهولت سن شده. او فصل پیش عالی بود اما این فصل چندان در ترکیب اینتر قرار نگرفت. حالا شنیده می‌شود او هم با النصر به توافق رسیده تا در کنار زیاش و رونالدو 3خارجی سرشناس این تیم را تشکیل دهند. النصر پیشنهادی 15میلیون یورویی به مارسلو داده است.
    آرسنال به توماس پارتی اجازه داد تا با تیم‌های عربستانی مذاکره کند و مشکلی بابت جدایی این بازیکن ندارد. آرسنال در حال مذاکره با ساوتهمپتون بر سر خرید رومئو لاویا‌ست، ساوتهمپتون بین 35 تا 50میلیون یورو می‌خواهد. دکلان رایس هم دیگر گزینه آرسنال برای پست پارتی است اما قیمت او را وستهم 100میلیون پوند تعیین کرده است.
    اخبار غیررسمی حکایت از آن دارد که ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی چلسی با الاهلی برای یک قرارداد 3ساله به توافق نهایی دست یافته است.
    کالیدو کولیبالی سنگالی هم با دیگر باشگاه عربستانی یعنی الهلال به توافق رسیده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید