• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 29 خرداد 1402
کد مطلب : 194928
+
-

رونالدو با جیمی‌جامپ و شاخ

کاپیتان پرتغال در بازی با بوسنی گل نزد اما فردا شب در بازی با ایسلند به رکورد200 بازی ملی می‌رسد

رونالدو با جیمی‌جامپ و شاخ

کریستیانو رونالدو در پیروزی 3بر صفر مقابل بوسنی گلی به آمار گل‌هایش اضافه نکرد و پرتغال این بازی را با 2گل برونو فرناندز و تک گل برناردو سیلوا برد اما این بازی شماره199کریستیانو برای تیم ملی بود. او فرداشب در بازی با تیم ملی ایسلند این فرصت را دارد تا به نخستین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود که 200بازی ملی انجام می‌دهد. این سومین حضور روبرتو مارتینس، سرمربی اسپانیایی سابق تیم ملی بلژیک روی نیمکت پرتغال بود. او در این 3بازی 3برد به‌دست آورده؛ 13گل زده، بدون هیچ‌گل خورده.
    مارتینس درباره گل نزدن کریستیانو گفت: «درست است او گل نزد اما بازی خیلی خوبی را از او ‌دیدیم. آسان است که بحثی را به راه بیندازیم و بگوییم او در بهترین شرایط نیست اما حقیقت این است که او نمونه‌ای از مدلی است که همیشه برای تیم ملی در دسترس است. او بازیکنی بی‌نظیر با 199بازی ملی است.‌‌»
    خبر دیگر درباره رونالدو این است که تیم او در عربستان به لطف حضور این بازیکن به رده 19پرطرفدارترین باشگاه‌های جهان صعود کرده است. رئال‌مادرید با 362‌میلیون دنبال‌کننده در فضای مجازی پرطرفدارترین باشگاه فوتبال دنیاست. بارسلونا با 342میلیون دنبال‌کننده و منچستریونایتد با 206میلیون دنبال‌کننده به‌ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. النصر عربستان فالوئرهای خود را در فضای مجازی به 33میلیون نفر رساند تا در رده 19جهان بایستد.
    یک شاخ مجازی و یوتوبر آمریکایی به نام اسپید هم با او عکس یادگاری انداخت و این عکس دونفره را توییت کرد تا حدود یک میلیون بار در توییتر لایک بخورد که نزدیک به 3برابر لایک‌های قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا بود.

در این بازی یک جیمی‌جامپ به زمین پرید تا رونالدو را در آغوش بگیرد و بازی را قطع کند. رفتار خوب رونالدو با این پسربچه بازتاب زیاد و واکنش‌های مثبتی داشت.

بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی پرتغال: پائولِتا + اوزبیو + فیگو = 120گل، کریستیانو رونالدو = 122گل. او 11گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده است.

رونالدو به 764 پیروزی در دوران حرفه‌ای فوتبالش رسید

این خبر را به اشتراک بگذارید