• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 29 خرداد 1402
کد مطلب : 194923
+
-

بازیکنان مسلمان در راه عربستان

بازیکنان مسلمان در راه عربستان

وقتی کریستیانو رونالدو پس از آخرین گلش با پیراهن النصر سجده شکر به‌جا آورد، عده‌ای این کار او را به حضورش در باشگاهی در سرزمین وحی و اسلام ربط دادند. رونالدو نخستین ستاره بزرگی بود که راهی لیگ عربستان شد و کریم بنزما نفر دوم. اما لیونل مسی با اینکه با حکومت این پادشاهی بر سر تبلیغ گردشگری قرارداد دارد، به پیشنهاد سعودی‌ها و الهلال پاسخ منفی داد. ستاره‌های زیادی مثل لوکاکو و مربیان بزرگی نظیر آلگری، مورینیو، زیدان و... پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی را رد کرده‌‌اند. استیون جرارد هم ابتدا با الاتفاق به توافق نرسید اما بعدا راضی شد قرارداد ببندد. او راکیتیچ و سادیو مانه را برای این تیم می‌خواهد.
با آمدن کریم و اعلام رضایت او از این انتقال به‌نظر می‌رسد باشگاه‌های عربی تغییر مسیر داده‌اند و حالا تلاش می‌کنند پای ستاره‌های مسلمان را به فوتبال این کشور باز کنند. ابتدا ریاض محرز از منچسترسیتی مورد توجه باشگاه‌های این کشور قرار گرفت، هرچند هنوز انتقال او قطعی نیست. حالا گفته می‌شود حکیم زیاش مراکشی گزینه جدی النصر است. بازیکنان دیگری مثل کانته، سادیو مانه، پوگبا و چند ستاره مسلمان دیگر توجه این باشگاه‌ها را به‌خود جلب کرده‌اند.
حتی مدیر برنامه‌های عرب‌زبان و مسلمان هم فعالیت خود را در این حوزه افزایش داده‌اند. فالی رمضانی، ایجنت مشهور دنیای فوتبال پیشنهادهایی برای کالیدو کولیبالی و ادوارد مندی دریافت کرده است. مندی از لیگ فرانسه و کولیبالی از اینتر پیشنهاد دارند اما پیشنهادهای عربی هم هستند. مندی از الاهلی پیشنهاد دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید