• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 20 خرداد 1402
کد مطلب : 194054
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/vgDmL
+
-

عدد خبر/55 میلیارد تومان

محمد گلشنی، مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران: تعداد سرقت از المان‌ها و تجهیزات ترافیکی در سال‌جاری نسبت به‌مدت مشابه سال قبل کمی کاهش یافته است، اما سال گذشته ۵۵میلیارد تومان از عناصر ترافیکی شهر به سرقت رفتند. شاید اگر یک سارق سطل زباله را به سرقت ببرد آسیب کمتری به شهروندان می‌رسد، اما سرقت گاردریل یا کف عرشه پل عابرپیاده ارتباط نزدیکی با سلامت و جان شهروندان دارد. سارقان عمدتا گاردریل‌ها، نرده‌های جداکننده ترافیکی، نرده‌های پل عابرپیاده، پایه تابلو، کف عرشه پل عابرپیاده و کنترلرهای چراغ راهنمایی را به سرقت می‌برند.

29 خرداد
 احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی: طرح «گفتمان اجتماعی» در محلات جنوب‌شرقی تهران کلید می‌خورد و از ۲۹خردادماه لغایت ۵تیر‌ماه سال‌جاری همزمان با هفته مبارزه با مواد‌مخدر اجرا می‌شود. در این راستا نیز پیام‌هایی جهت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شهروندان با موضوعات پیشگیری از اعتیاد در فرهنگسراها، سراهای محلات، مساجد و سایر اماکن عمومی به نمایش درمی‌آیند.

500 اصله درخت
مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران: در سالیان اخیر فشردگی بین درختان و شرایط آبرسانی، مشکلاتی را برای درختان این خیابان ایجاد کرده که یکی از مسائل در این زمینه، خشکی بخشی از درختان بود و به این جمع‌بندی رسیدیم که درختان خشک برچیده و درختان جدید کاشته شود. جایگزینی درختان جدید به جای درختان خشک در محورهای اصلی پایتخت به‌ویژه در خیابان ولیعصر(عج‌) انجام می‌شود. همچنین غرس ۵۰۰ اصله درخت در یک‌ماه گذشته در خیابان ولیعصر(عج‌) و کوچه‌های اطراف آن صورت گرفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید