• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 22 خرداد 1397
کد مطلب : 19401
+
-

غیبت اشکان ادامه دارد

کارلوس کی‌روش همچنان پشت درهای بسته به طراحی تمرینات تاکتیکی مشغول است. تیم‌ملی فوتبال ایران ۴روز پیش از نخستین دیدارش در جام‌جهانی از ساعت۱۸:۳۰ دیروز در کمپ لوکوموتیو مسکو تمرینش را آغاز کرد. حدود ۱۵نفر از هواداران ایرانی در کمپ تیم‌ملی حضور پیدا کرده بودند تا تمرین تیم‌ملی را از نزدیک نظاره کنند اما اجازه حضور در کنار زمین را پیدا نکردند. تمرین تنها 20دقیقه برای خبرنگاران باز بود تا در این فرصت با عابدزاده، خانزاده و ترابی گفت‌وگو کنند. 
روز گذشته سردار آزمون، محمدرضا خانزاده و مهدی ترابی ۲۰دقیقه قبل از شروع تمرین وارد زمین شده و کار با توپ را آغاز کردند. کی‌روش نیز ۱۰دقیقه قبل از تمرین وارد زمین شد و همه چیز را زیر نظر داشت.
مهم‌ترین نکته در تمرین دیروز تیم‌ملی حضور مهدی طارمی، مهدی ترابی و رامین رضاییان بود که در تمرین یکشنبه غایب بودند، به تمرین‌های گروهی ملی‌پوشان اضافه شدند هر چند اشکان دژاگه مانند روزهای گذشته غایب تمرین گروهی بود. 
پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و لیتوانی عنوان شد مهدی طارمی به‌دلیل مصدومیت از دقیقه20 جای خود را به بازیکنی دیگر داد. مصدومیتی که احتمالا گریبان او را برای اولین بازی تیم‌ملی خواهد گرفت. پس از این اتفاق مهاجم تیم‌ملی دو تمرین گروهی تیم‌ملی را از دست داد تا به‌طور اختصاصی و زیر نظر فیزیوتراپ‌ها به تمرین بپردازد و در این میان شایعات فراوانی درباره حضور و یا عدم حضور او در دیدارهای تیم‌ملی مطرح می‌شد اما این بازیکن امروز و با حضور در تمرین خیال همه هواداران تیم‌ملی را راحت کرد. طارمی دیروز بدون هیچ مشکلی به همراه سایر بازیکنان به پیاده کردن دستورات تاکتیکی کی‌روش در تمرین مشغول بود هر چند با توجه به مشاهدات خبرنگاران بعید است در ترکیب ثابت بازی با مراکش باشد. 
اشکان دژاگه آخرین مصدوم تیم‌ملی است که هنوز نتوانسته خود را به تمرینات گروهی برساند. او که در ماه‌های اخیر مشغول بهبودی پای آسیب دیده خود بود به احتمال فراوان تا دو روز آینده سلامتی خود را به‌طور کامل باز خواهد یافت تا شاید بتواند برای تیم‌ملی ایران به میدان برود. هر چند با توجه به دور بودن او از تمرینات گروهی بعید به‌نظر می‌رسد در پلن اصلی کی‌روش برای بازی اول جایی داشته باشد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید