• چهار شنبه 28 شهریور 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 18
جمعه 19 خرداد 1402
کد مطلب : 193977
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Z4pWE
+
-

سرزمین شگفتی‌ساز

از گوشه و کنار این قاب‌های زیبا ثبت شده است

عکس خبر
سرزمین شگفتی‌ساز

زیبایی این سرزمین تمامی ندارد و به هر گوشه‌اش بنگرید شگفت‌زده می‌شوید؛ خواه یک روستای متروکه در جنوب کشور باشد، خواه یک رویداد خبری؛ هر یک منجر به خلق تصاویری می‌شوند که این هفته از لنز دوربین عکاسان رسانه‌ها دور نمانده‌اند.

شنبه  13 خرداد
کوچ عشایر لک

عشایر لک لرستان هر سال با شروع فصل بهار از مناطق گرمسیر استان به سمت مناطق سردسیر (ییلاق) شهرستان‌های سلسله و مناطق مشرف به شمال لرستان کوچ می‌کنند و با شروع فصل پاییز و البته اواخر شهریورماه کوچ آنها به سمت قشلاق در جنوب لرستان و اندیمشک شروع می‌شود.

یکشنبه  14 خرداد

مراسم سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) صبح یکشنبه ۱۴خرداد با حضور مقام معظم رهبری، سران و مقامات نظام و گروه‌های مختلف مردم در حرم امام راحل برگزار شد.

دوشنبه  15 خرداد
برداشت گیلاس در روستای بندبن

باغ‌های سیاه‌ریشه که مهم‌ترین محصول آن گیلاس است، منبع درآمد اصلی اهالی روستای بندبن در جنوبی‌ترین منطقه ساری کنار دامداری است. از زیباترین جاذبه‌های این منطقه عبور رودخانه سپیدرود (تجن) است که به سدسلیمان تنگه منتهی می‌شود.

سه‌شنبه  16 خرداد
لاله داغدار

گل شقایق یا لاله داغدار، در فصل بهار زیبایی خاصی به دشت‌های این سرزمین می‌بخشد. زمین‌های کشاورزی و دشت‌های اطراف شهرهای شازند و اراک هم این روزها یک دست قرمز هستند.

چهارشنبه  17  خرداد
سلام ما به تو ‌ای بامرام یا عباس(ع)

ایوان طلای حرم حضرت عباس(ع)به همت خادمان این آستان غبارروبی و جلادهی شد. ایوان طلای حرم حضرت عباس(ع) در سال ۹۹ رونمایی شد و این ورودی به حرم سقای دشت کربلا به‌عنوان یکی از زیباترین ورودی‌ها به شمار می‌آید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید