• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 18 خرداد 1402
کد مطلب : 193834
+
-

اتمام حجت!

سرپرست باشگاه استقلال، بارها از حضور طولانی‌مدتش در فوتبال حرف زده اما جنس اظهارنظرهای این روزهای او، نشان می‌دهد که حجت کریمی اصلا برای قرار گرفتن در چنین موقعیتی آماده نبوده است. با این روند بعید به‌نظر می‌رسد که او بعد از جلسه مجمع باشگاه، همچنان مرد اول کادر مدیریتی استقلال باشد. او این روزها علیه مهره‌های خودی موضع گرفته و این مسئله می‌تواند استقلال را درگیر یک بن‌بست بزرگ کند.

   گلری که تمام شد!
وقتی هیچ قراردادی در فوتبال ایران «شفاف» نیست، چه دلیلی داشت حجت کریمی رقم قرارداد سنگربان دوم تیمش را با رسانه‌ها در میان بگذارد؟ او با این کار عملا به دوران حضور علیرضا رضایی در استقلال پایان داد. کریمی مبلغ قرارداد این سنگربان را بیشتر از 10میلیارد تومان اعلام کرد اما گفته می‌شود چنین رقمی صحت نداشته و این دروازه‌بان جوان برای 3فصل، 8میلیارد از استقلال می‌گیرد. شاید این رقم هم رقم سنگینی باشد اما اصرار برای خراب کردن مدیرعامل‌های قبلی باشگاه، در نهایت تیری است که به سمت خود مجموعه استقلال پرتاب می‌شود. کریمی در مورد قرارداد یامگا نیز دست به افشاگری زده اما ظاهرا حتی این رقم هم صحت نداشته است. این کارها چه دلیلی به جز ناآشنایی با شرایط مدیریتی باشگاهی مثل استقلال دارند؟ آیا در وضعیتی شبیه به این، بازیکنی می‌تواند به این مدیر اعتماد کند؟

   کمی صبر کنید
اصلا معلوم نیست که حجت کریمی تا چه زمانی سرپرست استقلال خواهد بود. به‌احتمال زیاد در جلسه روز یکشنبه، مدیرعامل دیگری برای باشگاه تعیین می‌شود. پس چرا او تلاش می‌کند به هر قیمتی پرونده نیمکت تیم را ببندد و تکلیف جانشین ساپینتو را روشن و همین حالا سرمربی بعدی تیم را معرفی کند؟ شاید کریمی این موضوع را راهی برای تمدید دوران مدیریتش در استقلال می‌داند اما این کار عملا شرایط را برای مدیر بعدی تیم دشوارتر می‌کند و دست او را می‌بندد. برای تصمیم گرفتن در مورد آینده نیمکت، باید ابتدا در انتظار معرفی اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه باشیم تا آنها به سلیقه خودشان در این موضوع تصمیم بگیرند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید